سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داروهای سالم و مصرف نشده را به هلال احمر اهدا کنید

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آغاز مرحله جدید پویش «مرهم زائر» خبر داد.

 

وحید سلیمی با اشاره به اجرای مرحله جدید پویش «مرهم زائر» گفت: سومین پویش ملی مرهم زائر با هدف تأمین بخشی از نیازمندی های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی آغاز شد.در این پویش عموم مردم، خیرین و حامیان در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی از طریق تامین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی این تجمع انبوه با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد.

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه مشارکت مردم به صورت نقدی و غیرنقدی خواهد بود؛ ادامه داد: مشارکت غیرنقدی مردم در این پویش شامل اهدای داروهای سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی به شعب خانه‌های هلال و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

سلیمی با اشاره به شرایط داروها گفت: داروها باید با بسته‌بندی مناسب و ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد. داروهای یخچالی و داروهای دارای شرایط نگهداری در دمای  ۱۵تا ۲۰درجه نباشد، داروهای مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها،پرل‌ها به صورت فله ای و باز شده نباشد.

وی افزود:داروهای اهدایی پس از طی فرایند تفکیک، برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال احمر ایران،در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می‌گیرد.

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر درباره روش کمک های نقدی ادامه داد: هموطنان و خیرین و حامیان عزیز می توانند کمک های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳، کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.