سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره وری بیش از ۴١ هزار عزادار از خدمات جوانان هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات فرهنگی، مناسبتی و مذهبی به بیش از ۴١ هزار عزادار در دهه اول محرم خبر داد.

 رضا فلاح  گفت: همزمان با فرار رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین، جوانان داوطلب این جمعیت با حضور در برنامه‌های مذهبی به عزاداران حسینی خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به بهره وری ۴١ هزار و ۴٣٣ عزادار از خدمات داوطلبانه جوانان هلال احمر افزود: ١٣ هزار و ٩٠٨ نفر از خدمات ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به عزاداری هیات علی اکبر (ع) جوانان هلال احمر در شهرستان‌های بم، انار و رفسنجان خاطرنشان کرد: ١٠ هزار و ٩١٨ نفر از مراسم‌های مذهبی این هیئت‌ها بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به خدمات تیم‌های سیار سحاب در برنامه‌های مذهبی تصریح کرد: ١۵ هزار و ۵٧۴ نفر از خدمات بهداشتی و سلامت این تیم‌ها بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به راه اندازی فضای دوستدار کودک در حاشیه برنامه‌های مذهبی افزود: اعضای تیم سحر به یک هزار و ٣٣ کودک خدمات فرهنگی و آموزشی متناسب با ایام محرم و عزاداری ارائه کرده اند.

لازم به ذکر است این برنامه‌ها در شهرستان‌های کرمان، انار، فهرج، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، منوجان، بافت، بم، عنبرآباد، رابر، زرند و شهر‌های ماهان و راین اجرا شده است.

برچسب ها: هلال احمر ، عزاداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.