سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارگاه رسانه ای اربعین در آبادان آغاز به کار کرد

قرارگاه رسانه ای اربعین در صداوسیمای آبادان آغاز به کار کرد.

مدیرکل صداوسیمای آبادان در دیدار با مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خرمشهر و تعدادی از فعالین فرهنگی و مذهبی گفت: تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود را برای انعکاس شایسته تردد زوار از مرز بین المللی شلمچه به کار خواهیم گرفت.

بهروز رضایی افزود: علاوه بر به نمایش گذاشتن جلوه‌های ناب و چشم نواز حرکت زوار و اطلاع رسانی آخرین خبرها و رویدادها، گروه‌های تولیدی مستند ساز و خبری ما نیز با محوریت مباحث معرفتی و انقلابی تولیدات مختلفی را برنامه ریزی و در دستور ساخت دارند.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خرمشهر نیز با اشاره به آماده سازی بیش از ۴۵۰ موکب خدمت رسان اربعین از میدان مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه همزمان با آغاز حرکت زائران اربعین حسینی گفت: موکب داران برای خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین در حال آماده سازی مواکب خود هستند.

محمد علی آلبوغبیش ضمن قدردانی از فعالیت های صداوسیمای آبادان در سالهای گذشته در انعکاس تردد زوار و خدمت رسانی موکب داران و دستگاه‌های خدمت رسان افزود: آماده سازی مواکب بر اساس برنامه زمانبندی شده قبل از شروع حرکت زائران اربعین به پایان خواهد رسید و مشکلی برای خدمت رسانی به زائران در شلمچه نیست.

عملیات اجرایی ۵۲ طرح عمرانی و خدماتی از جمله احداث سایه‌بان، مه پاش، سرویس بهداشتی، حمام، محل استراحت زائران و جاده دسترسی به مواکب در شلمچه در حال اجرا است.

همچنین در این دیدار فعالان فرهنگی خرمشهر بر هم افزایی و همراهی با صداوسیمای آبادان در تولید فکر و محتوا در ایام اربعین تاکید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.