سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناهید کیانی: نمی‌خواهم فرصت افتخارآفرینی را از دست بدهم

بانوی المپیکی تکواندو ایران گفت: اکنون شرایط خوبی دارم و به طور یقین تا زمان اعزام به پاریس (۱۲ مردادماه) به اوج آمادگی خواهم رسید.

ناهید کیانی که یکی از تکواندوکاران حاضر ایران در المپیک پاریس است  اظهار داشت: تمامی ورزشکاران حاضر در المپیک، بهترین هستند و بر همین اساس برای رسیدن به سکوی افتخار و مدال، با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی افزود: همه می‌دانیم که رسیدن به مدال در المپیک بسیار سخت است و در واقع با هیچ رویداد دیگری قابل مقایسه نیست. ورزشکار می‌داند اگر به خواسته خود در المپیک نرسد، باید چهار سال دیگر صبر کند و شاید اصلا دیگر نتواند در این رویداد بزرگ حاضر شود.

دارنده مدال طلای تکواندو جهان بیان کرد: اکنون شرایط خوبی دارم و به طور یقین تا زمان اعزام به پاریس (۱۲ مردادماه) به اوج آمادگی خواهم رسید.

وی در خصوص حریفان اصلی‌اش در پاریس، توضیح داد: همه حریفانم خوب هستند، اما نمایندگان بریتانیا، انگلیس، بلغارستان و کره‌جنوبی، تکواندوکاران مطرح‌تری هستند که برای رسیدن به مدال باید از سد آنان بگذرم. شناخت خوبی از آنان دارم و با برنامه به میدان می‌روم.

کیانی در خصوص توقعی که از او برای ارائه مبارزات خوب می‌رود، گفت: توقعات را می‌دانم، اما این مساله نباید موجب فشار و استرس شود. من و همه ورزشکاران تلاش می‌کنیم تا افتخارآفرینی کرده و انتظارات را برآورده سازیم.

ملی‌پوش تکواندو بانوان با قدردانی از برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی که با حضور خانواده آنان برگزار شد، گفت: این مساله روحیه ما را افزایش داد. اکنون فقط به موفقیت و شاد کردن مردم فکر می‌کنم تا بتوانم با رسیدن به مدال، افتخار بزرگ موفقیت در المپیک را از آن خود کنم.

گفتنی است، ناهید کیانی، مبینا نعمت‌زاده، آرین سلیمی و مهران برخورداری، تکواندوکاران حاضر ایران در بازی‌های المپیک پاریس هستند. ملی پوشان تکواندو برای حضور در این رویداد، ۱۲ مردادماه راهی پاریس می‌شوند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۹ تير ۱۴۰۳
خدا خیرت دهد ای شیر دختر ایرانی قبل از موفقیت شما دختران وشیر زنان ورزشکاردر تمام سطوح موفق به داشتن حجاب وسنبل غربیها وشرقیها شده اید پس شما در هر صورت قهرمان هستید وبالا تر از هرچیز خدا باشماست