سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسطیح و شانه‌سازی ۲۱۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی میاندوآب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۲۱۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی این شهرستان تسطیح، رگلاژ و شانه‌سازی شده است.

علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب با اشاره به تسطیح و شانه‌سازی ۲۱۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی گفت: در راستای افزایش آگاهی کاربران جاده‌ای این شهرستان و همچنین افزایش ضریب ایمنی جاده‌ای ۴۰ مورد تابلو هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های ارتباطی این شهرستان نصب شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم برقراری ایمنی در محور‌های ارتباطی این شهرستان و جلوگیری از تصادفات، اقداماتی همچون بازسازی و نصب ۶۵ مترگاردریل و جدول گذاری بطول دو کیلومتر در این بازه زمانی انجام شد.

سولدوزیان در خصوص اقدامات انجام شده در محورکمربندی الغدیر میاندوآب طی امسال، افزود: تیرگذاری و نصب چراغ درمحور کمربندی الغدیر میاندوآب بطول پنج کیلومتر و پرکردن رفوژ میانی بلوار الغدیر بطول سه کیلومتر از جمله اقدامات اداره راهداری شهرستان در این مدت است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب در ادامه گفت: نخاله برداری بیش از ۵۵۰ مترمکعب در محور‌های ارتباطی این شهرستان و اجرای ۵۴ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای و کنترل ناوگان با هدف کاهش تخلفات از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب در سه ماهه نخست امسال بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.