سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار قصرشیرین:

نابسامانی مرز پرویزخان پذیرفتنی نیست

فرماندار قصرشیرین با اشاره به جایگاه راهبردی مرز پرویزخان و حجم بالای مبادلات مرزی و تجاری و ترانزیت سوخت در این مرز بین‌المللی گفت: نابسانی مرز پرویزخان پذیرفتنی نیست.

محمد نجفی فرماندار قصرشیرین روز پنجشنبه در کارگروه ویژه بررسی مسائل و مشکلات مرز رسمی پرویزخان، گفت: وظایف دستگاه‌های مختلف در مرز پرویزخان مشخص است و همه باید در چارچوب قانون به این وظایف عمل کنند از این رو هرگونه کوتاهی و قصور را در این رابطه از کسی نمی‌پذیریم.

وی با بیان اینکه قاچاق سوخت در مرز پرویزخان یک معضل است که فعالیت‌های تجاری این مرز رسمی را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: اکنون وضعیت پارکینگ‌ها، عرضه خارج از سوخت و عدم خدمات دهی مناسب در این مرز به یک معضل تبدیل شده است به همین خاطر اگر وضعیت ساماندهی نشود با هر دستگاهی که کوتاهی کند برخورد خواهد شد.

مدیرکل گمرک پرویزخان هم در این نشست گفت: اکنون روزانه ۲ هزار کامیون تجاری در مرز رسمی پرویزخان تخلیه و بارگیری می‌شود و حجم بالای فعالیت‌های این مرز مهم و راهبردی توسط گمرک انجام می‌شود که نبود زیرساخت‌های مناسب از گذشته برای این مرز سبب شده تا نابسامانی‌های مختلفی از جمله ترافیک و توقف کامیون‌ها را شاهد باشیم.

رضا قربانی افزود: گمرک در مرز پرویزخان به عنوان مهمترین مرز تجاری غرب کشور تلاش خود را می‌کند تا مبادلات تجاری شامل ترانزیت و صادرات با کمترین وقفه انجام شود.

او ادامه داد: مرز پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور است که امسال برای سومین ماه پیاپی رتبه اول ترانزیت را به خود اختصاص داده و طی سه ماه گذشته با تردد ۵۸ هزار و ۵۶۰ نفر مقام نخست مرز‌های استان کرمانشاه را در زمینه تردد مسافری نیز به خود اختصاص داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.