سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریم‌های جدید آمریکا علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با جنبش انصارالله

خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه برخی افراد و نهاد‌های مرتبط با انصارالله اعمال و ۵ کشتی مرتبط با آن را جزء اموال مسدود شده اعلام کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۲ فرد و ۵ نهاد را که به ادعای این وزارتخانه نقش مهمی در تامین مالی فعالیت‌های جنبش انصارالله داشته‌اند، هدف تحریم قرار داد.

به گزارش وبسایت خزانه‌داری آمریکا، این تحریم‌ها «محمد روسلان بن احمد» تبعه مالزیایی و سنگاپوری و «ژوانگ لیانگ» تبعه چینی را هدف قرار می‌دهد که انتقال برخی کالا‌ها برای انصارالله را تسهیل کرده‌اند.

افزون بر این، وزارت خزانه‌داری ۵ کشتی مرتبط با انصارالله را به عنوان اموال بلوکه شده، تحت تحریم قرار داد و هدف از این اقدام را ایجاد اختلال در تامین مالی این جنبش یمنی خواند. 

پیش از این نیز وزارت خارجه آمریکا برخی نهاد‌های مالی مرتبط با انصارالله را هدف تحریم قرار داده بود. با این حال، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن عصر امروز (سه شنبه) تاکید کرد که عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌های مرتبط با این رژیم ادامه دارد. رهبر انصارالله می‌گوید مردم یمن تسلیم نخواهند شد و عملیات موشکی و دریایی این جنبش تا زمان توقف تجاوزگری علیه نوار غزه و اتمام محاصره «به طور تصاعدی» ادامه خواهد یافت.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.