سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر جنبش انصارالله یمن:

برخی فقط رنج و کشتار فلسطینیان را تماشا می‌کنند/ آمریکا و اسرائیل از قدرت رزمی مقاومت شوکه شده‌اند

الحوثی گفت: روابط برخی کشور‌های عربی با اشغالگران صهیونیست عمیق‌تر شده است، در حالیکه آنها فقط کشتار، رنج و گرسنگی ملت فلسطین را تماشا می‌کنند.

 شبکه المسیره گزارش داد،  «سید عبدالملک الحوثی» در سخنرانی هفتگی خود گفت: در سراسر جهان ملتی وجود ندارد که به اندازه ملت فلسطین در نوار غزه کشته داده و گرسنگی کشیده باشد.

سید الحوثی اظهار داشت: این یک رنج و شکنجه روحی و روانی بزرگ برای ملت فلسطین است که از گرسنگی شدید رنج می‌برند و از سوی دیگر مشاهده می‌کنند که کشور‌های عربی، صد‌ها کامیون حامل مواد غذایی را برای دشمن ارسال می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: کمک به رژیم صهیونیستی به جای کمک به ملت فلسطین، خیانت به خدا و پیامبر (ص) و نفاق آشکار است.

وی اضافه کرد: وحشیگری دشمن اسرائیلی در غزه، نمونه‌ای از رفتار‌های جنایتکارانی است که خداوند، دستور جهاد و مبارزه با آن‌ها را داده است. رژیم صهیونیستی با تجاوز و جنایتی که در غزه می‌کند، امروز در خط مقدم جبهه کفر قرار گرفته و صهیونیست‌ها حاملان پرچم طاغوت در این عصر هستند.

سید الحوثی گفت: کشور‌های عربی که همواره ادعای حمایت و دفاع از اعراب را دارند، از دشمن پشتیبانی و انواع کالا‌ها را برای آن ارسال می‌کنند. روابط برخی کشور‌های عربی با اشغالگران صهیونیست عمیق‌تر شده است، در حالیکه آنها فقط کشتار، رنج و گرسنگی ملت فلسطین را تماشا می‌کنند.

وحشی‌گری دشمن به یک رفتار همیشگی تبدیل شده است 

رهبر انصارالله یمن با اشاره به بمباران اخیر اردوگاه آوارگان در منطقه «المواصی» با ۸ بمب ویرانگر و کشنده آمریکایی گفت: وحشی گری دشمن اسرائیلی به یک رفتار همیشگی برای آن تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: عجیب‌تر اینکه دولت‌های جهان و رژیم‌های عربی و اسلامی ساکت ایستاده اند و فقط این جنایت‌ها و قتل عام را تماشا می‌کنند.

سید الحوثی با بیان اینکه آمریکا در همه جنایت‌ها و اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی شریک است، ادامه داد: مقاومت و پایداری ملت فلسطین در غزه از همه انتظارات فراتر رفته و این ملت برغم حجم رنج‌هایی که می‌کشد، ثابت قدم و استوار مانده است.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل از قدرت رزمی و توان بازسازی مقاومت فلسطین شوکه شده اند و برغم اینکه دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند نبرد را با پیروزی خود به پایان برساند، نبرد‌ها روز به روز شدیدتر می‌شود.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: گردان‌های شهید عزالدین القسام و سرایا القدس و دیگر گروه‌های مقاومت در نوار غزه، خود را با شرایط جنگی میدان سازگار کرده اند، هر روز نیرو‌های جدیدی جذب این گروه‌ها می‌شوند و برغم محاصره شدید برای جلوگیری از ورود سلاح و مهمات به نوار غزه، تولید مهمات در این منطقه ادامه دارد.

دشمن در نابود کردن مقاومت شکست خورده است 

وی افزود: سطح عملیاتی گروه‌های مقاومت فلسطین به جایی رسیده که در هر محوری که دشمن تلاش می‌کند، آرامش را برقرار کند، آرامش را از دشمن می‌گیرند. این در حالی است که موج شلیک موشک‌ها از نوار غزه همچنان ادامه دارد و دشمن در نابود کردن مقاومت شکست آشکاری خورده است.

سید الحوثی تصریح کرد: دشمن یکی از اهداف خود در حمله به نوار غزه را ترور فرماندهان فلسطینی اعلام کرده بود که در این مسیر نیز شکست خورده است.

به گفته وی، رژیم جنایتکار صهیونیستی از بهانه ترور فرماندهان برای بمباران اردوگاه‌ها و آوارگان بهره می‌برد و این رژیم متجاوز، ظالم و اشغالگر مسئول کامل همه جنایت‌های انجام شده در نوار غزه است.

رهبر انصارالله یمن گفت: مبارزان نوار غزه باید از هر نوع پشتیبانی و حمایتی برخوردار شوند.

سید الحوثی در بخشی دیگر از سخنانش افزود: رسانه‌های برخی کشور‌های عربی به طور آشکار از دشمن اسرائیلی حمایت و منطق دشمن را تکرار می‌کنند و دشمن نیز تلاش می‌کند تا مظلوم مورد تجاوز را مسئول جنایت‌های خود در نوار غزه معرفی کند.

اسرائیل بزرگترین شکست خود را در رویارویی با حزب‌الله تجربه می‌کند

رهبر انصارالله یمن درباره جبهه جنوب لبنان هم گفت: این جبهه بسیار فعال و سهمگین است و دشمن اسرائیلی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: دشمن اسرائیلی اعتراف دارد که در یک تنگنای تاریخی و در مواجهه با رویداد‌های شمال فلسطین گرفتار شده و در حال تجربه بدترین شکست خود از سال ۱۹۴۸ است.

الحوثی افزود: از جبهه عراق نیز این هفته بنادر «حیفا» و «ام الرشراش» با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد:  عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ و خلیج عدن و باب المندب نتایج درخشانی داشته و حرکت کشتی های مرتبط با دشمن اسرائیلی هم تقریبا متوقف شده است.

به گفته رهبر انصارالله یمن، دشمن اسرائیلی اعتراف کرده که در یک تنگنای تاریخی و در مواجهه با رویدادهای شمال فلسطین گرفتار شده و در حال تجربه بدترین شکست خود از سال ۱۹۴۸ است.

۱۷۰ کشتی مرتبط با آمریکا و انگلیس و اسرائیل را هدف قرار دادیم

سید الحوثی گفت: نیروهای مسلح یمن در هفته اخیر ۲۵ عملیات با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز، پهپاد و قایق‌های بدون سرنشین علیه رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

وی افزود: از آغاز عملیات‌ ارتش یمن، ۱۷۰ کشتی مرتبط با آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل هدف قرار گرفته‌ و این عملیات‌ها باعث کاهش شدید عبور این کشتی‌ها به سمت بنادر این رژیم شده است.

به گفته رهبر انصارالله یمن، نیروهای مسلح یمن افزایش سطح درگیری را به اقیانوس هند و دریای مدیترانه خواهند کشاند.

وی اظهار داشت: حرکت کشتی های آمریکایی و انگلیسی بسیار کاهش یافته است و درصورت عبور هدف قرار می گیرند، در همین حال، عملیات ارتش یمن در دریا، تاثیر مهمی بر اوضاع اقتصادی آمریکا، انگلیس و دشمن صهیونیستی داشته است.

سید الحوثی ادامه داد: برای افزایش و گسترش عملیات در اقیانوس هند و دریای مدیترانه تلاش می کنیم و عملیات در این دو منطقه نیز بسیار موثر و نتیجه بخش بوده است.

اذعان دشمن صهیونیستی به ورشکسته شدن بندر «ام الرشراش» 

وی افزود: آمریکا به دنبال تاثیر عملیات های ارتش یمن، تلاش می کند تا مزدوران خود را از جمله از عربستان وارد میدان نبرد کند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: تاثیر اقتصادی عملیات های ارتش یمن به اندازه ای بوده که دشمن اعلام کرده بندر «ام الرشراش» ورشکسته شده است، این بندر منبع عظیم درآمد برای دشمن صهیونیستی و این ورشکستگی نتیجه عملیات ارتش یمن در دریای سرخ بوده است.

به گفته الحوثی، آمریکا در این هفته ۱۳ بار «الحدیده» و «حجه» را بمباران کرد اما واشنگتن می داند که این بمباران ها تاثیری در جلوگیری از عملیات ارتش یمن ندارد.

وی تاکید کرد: آمریکا تلاش می کند مزدوران خود را در کنار خود و یا به جای خود وارد معرکه کند اما ملت یمن جمعه گذشته صدای خود را به گوش «قارون عصر» و «شاخ شیطان» یعنی نظام سعودی رساندند، تظاهرات میلیونی یمنی ها در روز جمعه یک هشدار جدی بود که صدای آن در هفت قاره پیچید .

مواجهه دشمن صهیونیستی با چند جبهه 

سید الحوثی گفت: ملت یمن براساس یک موضع عادلانه و حق طلبانه عمل می کند و می داند که دلیل ورود عربستان فقط خدمت به آمریکا و اسرائیل است.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: دشمن صهیونیستی فکر می کرد که می تواند ملت فلسطین را تنها و بی پناه گیر آورده و آن ها را مجبور به کوچ اجباری کند و پرونده فلسطین را ببندد ولی ناگهان با چند جبهه روبرو شد.

وی افزود: دشمن اسرائیلی هیچ زمانی عادت نداشته که گلایه و شکایت کند و همواره دیگران بودند که از دست او گلایه و شکایت می کردند، ولی همه دیدیم که نماینده آن در شورای امنیت چگونه عجز و ناله می کرد.

سید الحوثی خطاب به صهیونیست ها گفت: بسیاری از کشورهای جهان این اندازه هوشمندی و تدبیر دارند که به خاطر شما وارد جنگ نشوند اما حماقت عجیبی در میان برخی از رژیم های عربی وجود دارد که اسرائیل را امیدوار کرده که آن ها را تحریک و وارد جنگ کند.

اگر هوش و ذکاوت خریدنی بود، مقداری از آن را هرچند با قیمت گران برای این رژیم ها می خریدیم، زیرا به خاطر این حجم از حماقت دلمان برایشان می سوزد.

وی ادامه داد: هر طرفی که به خاطر دشمن صهیونیستی وارد این نبرد شود، ضرر می کند و شکست خواهد خورد، همانطور که آمریکا و انگلیس ضرر کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.