سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود مربی عمده‌ترین مشکل جودو در کشور است

داور بین‌المللی جودو گفت: کمبود مربی عمده‌ترین مشکل فراروی ورزش جودو در کشور است.

منصوره هداوندخانی در حاشیه برگزاری مسابقات منطقه‌ای جودو گفت:  با توجه به اطلاعاتی که دارم، کمبود مربی عمده‌ترین مشکل فراروی ورزش جودوی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز مسابقات منطقه شش کشور از صبح امروز پنج شنبه در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان در حال برگزاری است، افزود: سطح این دوره از مسابقات تاکنون بسیار خوب بوده، با اینکه در رده جوانان و نوجوانان در حال برگزاری هست؛ اما تکنیک‌ها رد و بدل شده و مسابقات به صورت فنی در حال انجام است.

داور بین‌المللی جودو ادامه داد: این مسابقات امسال در ابتدا به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و پس از آن تیم‌های منتخب برای مسابقات قهرمانی کشور آماده و اعزام خواهند شد.

وی گفت: در این دور از مسابقات، علاوه بر سیستان و بلوچستان از استان‌های کرمان، اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری و خراسان جنوبی، جودوکاران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هداوندخانی اظهار کرد: به شخصه فکر می‌کردم سطح کار جودوکاران سیستان و بلوچستان پایین باشد، چرا که جودو، ورزش سنگینی هست.

وی اذعان کرد: متأسفانه تعداد مربیان در سطح کشور کم است؛ اما خوشبختانه ورزشکاران بیش از آن چیزی که تصور می‌کردند در مسابقات حضور داشته و شرکت کردند.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی به صورت منطقه‌ای در کشور، یک فرصت برای شناسایی استعداد‌ها و توزیع مدال‌های بیشتر در مناطق مختلف و افزایش انگیزه بین ورزشکاران جوان و نوجوان است

برچسب ها: ورزش و جوانان ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.