سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوشین به تلویزیون برمی‌گردد

سریال «سال‌های دور از خانه» (اوشین) از شبکه تماشا پخش می‌شود.

شبکه تماشا برای جایگزین باکس سریال‌های شرقی، هفته گذشته نظرسنجی را برای مخاطبان تدارک دید و براساس این نظر سنجی مخاطبان از بین گزینه‌ها «۱. سال‌های دور از خانه (اوشین)، ۲. تاجر پوسان، ۳. امپراطور دریا، ۴. اوک نیو»، مجموعه «سال‌های دور از خانه (اوشین)» را با ۲۷ هزار پیام و کسب ۵۱ درصد آرا انتخاب کردند؛ بنابراین مجموعه «سال‌های دور از خانه (اوشین)» از جمعه ۲۹ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ جایگزین جواهری در قصر می‌شود.

«سال‌های دور از خانه» که به خاطر وجود شخصیت محوری آن به اوشین معروف است مجموعه‌ای ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ شبکه ان‌اچ‌کی آن را تولید کرد و در دهه شصت در ایران پخش شد.

این مجموعه، روایت زندگی دختر بچه فقیری است که روزی صاحب و مالک بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ژاپن می‌شود و مشکلات و سختی‌های ژاپن را در زمان جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد.

این مجموعه به نویسندگی هاشیدا سوگاکو و ۸ کارگردان در ۲۹۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از چهارم آوریل ۱۹۸۳ تا ۳۱ مارس ۱۹۸۴ ساخته و پرداخته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۹ ۳۰ تير ۱۴۰۳
با دوبله و سانسور کل داستان سریال رو عوض کردید!! الله اکبر به این خلاقیت!!
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
واقعا؟!!شما اصل داستان رو دیدین؟ چی بوده؟ اون چیزایی که بعدها راجع به این سریال گفته شد، تکذیب شد فقط ظاهرا نظرات ضد جنگ شخصیت اول داستان تو زمان دفاع مقدس بنابر ملاحظات اجتماعی حذف شده بودند.( این سریال داستان فقر و فحشا نبوده!)
منصوره
۲۰:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
فیلم ضد اخلاقی و ضد فرهنگ و ارزش های ایرانی واسلامی هست کسی که با فحشا برای خودش کسب درامد کرده در خانه فحشا مشغول بکار بوده حتی در زمانیکه متاهل هست
واقعا هزار تاسف که این فیلم روی انتن رفته حالا دهه شست بگو مسئولین اگاه نبودن الان چی؟ این فیلم سراسر غیر اخلاقی و امثال این باعث میشن ببینده به انحراف کشیده بشه
خود شخصیت اوشین هم دچار اختلالات روانی هست گاهی در ظاهر خوش برخورد مهربون اما در واقع سنگدل و حقه باز گاهی پر تلاش گاهی ریاکار تناقضات زیادی هم توی فیلم هست در اصل کارگردان فقط یک هدف از ساختش داشته که اوشین رو یک زن قهرمان نشون بده درحالیکه در واقع یک زن فاسد و منحرف هست که اختلالات روانی داره
یاسان
۰۰:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۳
297 قسمت؟؟؟؟
امیر
۱۰:۱۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
نوشته دیگه ورژن اصلیش 297 قسمت 15 دقیقه ای بوده که ایران 45 دقیقه ای نشون میداد
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ تير ۱۴۰۳
خیلیا از اون موقع تا حالا رفتند
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۸ تير ۱۴۰۳
چرا یک فیلم در مورد تاریخ ما ایرانی ها می‌سازید؟ آیا ما مردم ایران حق نداریم در مورد تاریخ ایران باستان فیلم ببینیم؟
میثم
۱۹:۲۹ ۲۸ تير ۱۴۰۳
شبکه های تلویزیونی خصوصی جهان روز به روز سریال های جدید تولید می کنند و صدا و سیمای عریض و طویل ما با انحصار سازیش هنوز توی جومونگ و مختار و اوشین دست و پا می زنه
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۸ تير ۱۴۰۳
نسلی که همه کارهاشون را تعطیل میکردن که ساعت ۹ شب توی سال‌های اول بعد از جنگ تحمیلی بشینن پای تلویزیون و سریال اوشین ببینن الان بچه هاشون به میانسالی و میانسالهاشون در کهنسالی بسر میبرن.
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۸ تير ۱۴۰۳
چرا مردم یک سریال قدیمی خارجی را ده بار می بینند ولی یک سریال‌های آبکی ایرانی را یک بار هم نمی بینند؟!
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۸ تير ۱۴۰۳
بدا ب حال صداسیما که بعداز۴۰سال نتوانسته سریال جایگزین برای امثال اوشین ومختار و...پیداکنه و افتاده به تکرار مکررات
فرامرز
۱۹:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۳
اون امپراطور دریا باز بهتر بود، ابن چیه آخه.