سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریور ماه آخرین مهلت برای هزینه کرد اعتبارات در کردستان

پایان شهریور ماه آخرین مهلت قانونی برای هزینه کرد اعتبارات در کردستان است و دستگاه‌های اجرایی باید برنامه ریزی لازم برای اتمام و یا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را لحاظ کنند.

اکبر محمدی با بیان اینکه هزینه کرد مانده مصرف نشده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته گفت: اهمیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در توسعه و پیشرفت ، برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها در جهت حسن استفاده از اعتبارات تخصیص یافته ضروری است.

وی بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تنها منبع مهم برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی در استان است و دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به جذب و هزینه کرد به موقع این اعتبارات اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت عدم عملکرد مناسب، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های این سازمان در سالجاری است و مدیریت صحیح اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در هزینه کرد و برنامه ریزی مدون برای این اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند روند توسعه استان را فراهم آورند.

محمدی گفت: با تلاش و همت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ به صورت کامل جذب و به بهترین نحو ممکن در راستای توسعه و پیشرفت استان هزینه خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.