سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن ۱۵.۵ هکتار به فضای سبز تبریز

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اضافه شدن ۱۵.۵ هکتار به فضای سبز این شهر خبر داد.

آسیایی با اشاره به برنامه  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز تبریز گفت: بر این اساس از سال گذشته تاکنون اراضی مستعد شهری برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای فضای سبز شهری شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه اراضی یاد شده در مجموعه گردشگری عینالی، پارک بزرگ، فاز۲ تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی، اتوبان غرب تبریز، اتوبان پیامبر اعظم (ص) و محدوده داخلی شهر واقع هستند اظهار کرد: ۱۸۵ هکتار از اراضی شناسایی شده، مستعد نهال کاری و توسعه فضای سبز تشخیص داده شدند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: از سال گذشته اقدامات لازم برای نهال کاری و توسعه فضای سبز در این اراضی انجام و ۱۰۷ هکتار از این اراضی به فضای سبز شهری تبدیل شد.

آسیایی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون و ۱۳۹ اصله نهال برای توسعه فضای سبز تبریز کاشته شده است ادامه داد: در مجموع از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۲۲ هکتار به فضای سبز این شهر اضافه شده است.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای فضا‌های سبز شهری تا پایان امسال نیز ادامه دارد و آماده سازی، تراس بندی، چاله کنی و کاشت نهال در عرصه‌های تعیین شده برای تحقق کامل برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز شهری تبریز در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.