سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۴۲ هزار فقره زمین در آذربایجان‌غربی تامین شد

سرپرست اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای اجرای نهضت ملی مسکن، ۴۱ هزار و ۹۰۴ قطعه زمین برای ساخت مسکن متقاضیان در استان تامین شده و این روند ادامه دارد.

رسول عطایی سرپرست اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تامین زمین در استان ۳ برابر میزان متقاضیان موثر نهضت ملی مسکن است و اراضی تامین شده در استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ظرفیت ساخت ۱۴۳ هزار و ۳۰۳ واحد مسکونی را دارد.

وی ادامه داد: برنامه تولید مسکن در آذربایجان‌غربی بر اساس برنامه چهار ساله ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد مسکونی بوده که در قالب‌های حمایتی شهری، روستایی، بازآفرینی شهری، خودمالکی و استیجاری اجرایی می‌شوند.

عطایی با اشاره به ساخت ۴۰ مدرسه در استان اضافه کرد: ۲۰ مدرسه توسط اداره کل راه و شهرسازی و بقیه توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان احداث می‌شود و در قالب مسکن مهر نیز مدارسی در مناطق مختلف استان احداث شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگراه بین‌المللی نقده به پیرانشهر در ادامه گفت: عملیات اجرایی در بزرگراه بین‌المللی نقده به پیرانشهر در ۲ قطعه به طول حدود ۳۴ کیلومتر در دست اجرا است.

وی افزود: ۱۵ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است و باقی مسیر در دست اجراست.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این استان با ۱۰۰ درصد تحقق در بخش مدیریت زمین، ۸۰.۱۳ درصد تحقق در بخش فعالیت‌های مدیریت ساخت، ۸۲.۹ درصد تحقق در بخش عملکرد کمی و ۸۳.۵۶ درصد تحقق در بخش عملکرد کیفی رتبه نخست کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است.

وی ادامه داد: این اداره‌کل در بخش مدیریت منابع با ۶۴.۹۶ درصد تحقق رتبه دوم را کسب کرده است و در مجموع ارزیابی‌ها رتبه نخست کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.