سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه شنبه ها، روز اهدای خون در مهریز

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: مجوز تیم سیار ثابت اهدای خون شهرستان مهریز صادر شده است و با هماهنگی ها، در روز‌های سه شنبه هر هفته در مهریز خونگیری صورت می‌گیرد.

سیدمحمدرضا آقائی مدیر کل انتقال خون استان یزد در دیدار با سرپرست فرمانداری مهریز، با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزو اولین استان‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هستیم. 

وی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و افزود: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خونی، سازمان انتقال خون می‌باشد. 

آقائی یکی از چالش‌های پیش روی این اداره کل را کمبود نیروی انسانی ذکر کرد و گفت: مجوز تیم سیار ثابت اهدای خون شهرستان مهریز صادر شده است و با مدیریت مسئول هماهنگی تیم‌های سیاری در روز‌های سه شنبه هر هفته در این مرکز اقدام به خونگیری می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که نیروی انسانی از سوی شهرستان (هلال احمر و مرکز بهداشت) تامین شود، در آینده، فعالیت اهدای خون در این مرکز به دو روز در هفته افزایش پیدا می‌کند. 

 احمدآخوندی، سرپرست فرمانداری مهریز ضمن تقدیر و تشکر به خاطر تعامل خوب انتقال خون استان با اشاره به مسائل و مشکلات مرکز اهدای خون شهرستان مهریز گفت: مردم شهرستان استقبال خوبی در کار‌های خیر از جمله اهدای خون دارند و امیدواریم شرایطی مهیا شود تا بتوانیم این کار خداپسندانه را گسترش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.