سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شومر ظاهراً به بایدن گفته است که باید از رقابت خارج شود

بنابر اعلام رسانه‌ها رهبر اکثریت سنا در گفتگو با بایدن از وی خواسته تا از رقابت‌ها کناره گیری کند.

جاناتان کارل، خبرنگار ای‌بی‌سی نیوز دیروز چهارشنبه گزارش داد، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، بعدازظهر شنبه در ریهوبوت با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفتگو کرد و به رئیس‌جمهور گفت که بهتر است از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

پولیتیکو به نوبه خود، گزارش داد که شومر در مورد نظرسنجی‌های اخیر، حزب دمکرات و مشکلات اخیر رئیس جمهور صحبت کرده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که گزارش‌های دیگری مبنی بر انتشار پیش نویس نامه‌ای در میان دموکرات‌ها منتشر شده است که بر نیاز به زمان بیشتر برای بحث و ارزیابی نامزدی بایدن تاکید می‌کند و این سوال را مطرح می‌کند که آیا او بهترین گزینه برای رهبری رقابت علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در ماه نوامبر است یا خیر.

امروز، آدام شیف، نماینده مجلس سنا، که امسال به دنبال یک کرسی در سنا است، با اشاره به "نگرانی‌های جدی" در مورد توانایی بایدن در شکست دادن ترامپ، از او خواست از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری کند. تا امروز، ۲۰ نماینده از ۲۱۳ نماینده و یک سناتور علناً از بایدن خواسته اند که کناره گیری کند.

تلاش‌های دموکرات‌ها برای متقاعد کردن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای کناره‌گیری از نامزدی خود از انتخابات ریاست‌جمهوری به‌طور خصوصی، با وجود اینکه کمتر درخواست‌های آشکاری برای کنار گذاشتن او وجود دارد، ادامه دارد.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.