سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با یکصد و سی و چهارمین پویش امید و افتخار انجام می‌شود؛

افتتاح مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) در شمال شرق تهران

مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) در شمال شرق تهران با هدف ارتقای سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شهرک قائم، درضلع جنوب غربی میدان نیایش در یکصد و سی و چهارمین پویش امید و افتخار افتتاح خواهد شد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران پیرامون، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) که در یکصد و سی و چهارمین پویش امید و افتخار افتتاح خواهد شد، اظهار کرد؛ مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی قائم (عج) دارای کاربری‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از جمله تماشاخانه جهت اجرای تئاتر و پخش فیلم، آکادمی دارت زیر نظر فدراسیون دارت، آکادمی ورزشی صخره نوردی، سالن ورزشی جوجیتسو، سرای محله شهرک قائم، سالن اجتماعات و گالری هنری است تا سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شمال شرق تهران را تامین نماید.

صباغ ادامه داد: ساختمان مجموعه اسکلت فلزی و در ۵ طبقه مجهز به سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری بوده که با ۴ خط آسانسور خدمات رسانی به شهروندان را در طبقات انجام می‌دهد.

گفتنی است این پروژه روز شنبه -۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳- همزمان با یکصد و سی و چهارمین پویش امید و افتخار، باحضور شهردار تهران، مدیران ارشد شهری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جامعه ورزشی در سلسله پویش‌های امید و افتخار، افتتاح می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.