سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک‌هزار و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در استان مرکزی پرداخت شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط این نهاد انقلابی در یک سال اخیر به متقاضیان نقاط مختلف استان پرداخت شد.

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی گفت: این میزان تسهیلات در زمینه‌های صنایع تبدیلی، صنایع دستی و امنیت غذایی به یک‌هزار و ۱۳۰ متقاضی در نقاط مختلف استان پرداخت شد.

کسب رتبه برتر بسیج سازندگی استان مرکزی در ایجاد اشتغال

وی بیان کرد: با پایان مهلت قانونی اعطای تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در پایان خردادماه ۱۴۰۳، رتبه‌بندی استانی بر مبنای گزارش عملکرد ارایه‌ شده در سامانه اشتغال کشور انجام شد و بسیج سازندگی استان مرکزی با ۷۸ درصد عملکرد، رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی در شاخص‌های ترکیبی اشتغال رتبه اول استان را در بین کلیه دستگاه‌های متولی امر اشتغال کسب کرده است، اظهار کرد: با ثبت صحت اشتغال ۱۰۰ درصدی و عملکرد ۴۵۰ درصدی در ثبت سامانه رصد اشتغال کشور، همچنین موفقیت ۷۸ درصدی در جذب منابع تسهیلات، در مجموع شاخص‌های ترکیبی اشتغال بسیج سازندگی در جایگاه نخست استان قرار گرفته است.

فرامرزی اضافه کرد: براساس بازرسی‌های انجام شده تمامی تسهیلات اشتغالزایی در جای خود هزینه شده که این امر نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغالزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.