سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

‌می‌توانیم در یک لحظه تصمیم به آغاز جنگ با لبنان بگیریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اقدام به تهدید حزب الله لبنان برای آغاز یک جنگ تمام عیار کرد.

حملات حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی طی ماه‌های اخیر ضربات دردناکی به دشمن صهیونیست وارد کرده است به طوری که مقامات تل آویو به دلیل ناتوانی در دفع این حملات به طور دائمی در حال تهدید لبنان برای آغاز یک جنگ همه جانبه هستند.

به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر با تهدید حزب الله مدعی شد که اسرائیل می‌تواند جنگ با لبنان را در یک لحظه آغاز کند. 

وی با تکرار مواضع پیشین مقامات صهیونیست در خط و نشان کشیدن علیه حزب الله، افزود: اسرائیل اکنون در آستانه گرفتن یک تصمیم درباره عملیات نظامی است که می‌تواند سریع، کوبنده و غافلگیرانه باشد. این تصمیم می‌تواند به سرعت اتخاذ شود. 

این مقام صهیونیست که در لشکر اودد در شمال سرزمین‌های اشغالی سخن می‌گفت، مدعی شد: ما می‌توانیم اکنون به یک توافق به منظور پایان منازعه با حزب الله برسیم اگر این جنبش اقدام به عقب نشینی نظامی از مرز‌های ما و بازگرداندن نیروهایش به پشت رودخانه لیتانی بکند. 

گرچه مقامات حزب الله لبنان بار‌ها تاکید کرده اند تنها در صورتی به حملات خود به دشمن صهیونیست پایان خواهند بخشید که جنگ در غزه به پایان برسد، اما گالانت اعلام کرد: ما می‌توانیم به توافقی با حزب الله برای پایان مخاصمه برسیم در حالی که به جنگ با حماس در غزه ادامه می‌دهیم. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.