سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس سازمان ملی مهاجرت با پرسنل امور اتباع کرمان

رئیس سازمان ملی مهاجرت در دیدار با پرسنل امور اتباع کرمان از راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی( سیام) خبر داد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت با مدیر کل و جمعی از پرسنل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان دیدار کرد.

در این نشست خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان توضیحاتی را در خصوص اجرای طرح های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت در استان در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی  را ارائه نمودند.

مبینی در جمع پرسنل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان ضمن تسلیت ایام‌شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشتند: استان کرمان بعنوان استان پیشرو و موفق در اجرای طرح های سازمان ملی مهاجرت و دارای برنامه و ایده می باشد.

وی افزود: با اجرای یک طرح مشکلات حوزه اتباع حل نمیشود و در حال حاضر همزمان با اجرای چندین طرح مهم منجمله انسداد مرز ، اصلاح روادید ، اطلس مشاغل ، تشدید جرائم ، طرح وثیقه ، طرح تردد هوشمند ، طرح دانش آموزی و دانشجویی ، سپرده گذاری خرد ، سرمایه گذاری کلان ، ساماندهی کارت های هوشمند و ... در حال گذر از یک سیستم تک بعدی و مدیریت سنتی به یک تحول اساسی در مدیریت و ساماندهی حوزه اتباع و مهاجرین خارجی می‌ باشیم.

مبینی اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی( سیام) ضمن کاهش زمان دریافت داده‌ها، موجب تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع و مهاجرین خارجی خواهد شد که استفاده و بهره‌گیری کامل از این سامانه ضمن کاهش هزینه‌ها موجب ایجاد بستری مناسب برای ادامه خدمات و سرویس‌دهی سازمان‌های مسئول در مدیریت اتباع و مهاجرین خارجی می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه هفتم توسعه به منظور مدیریت منسجم و ساماندهی مهاجرین و اتباع خارجی، سازمان ملی مهاجرت تشکیل شده و درحال فعالیت است.

همچنین مبینی با فداکار، استاندار و خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار به بررسی طرح های آتی مسایل و مشکلات مرتبط با اتباع و مهاجرین خارجی ساکن استان در محل استانداری کرمان پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.