سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه‌های ورزشی اروپا؛

از بازتاب استقبال بی‌نظیر از امباپه در اسپانیا تا انتخاب جانشین برای ساوتگیت در انگلیس

روزنامه‌های ورزشی اروپا به نقل و انتقالات فوتبال پس از پایان یافتن رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ پرداختند.

رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ چند روزی که به اتمام رسیده و حالا روزنامه‌های ورزشی فوتبال جهان به نقل و انتقالات فوتبال می‌پردازند. فصلی که با حضور امباپه در رئال مادرید معامله قرن رو به نمایش گذاشته و تو این روز‌ها شاهد انتقال‌های جذاب تری هم خواهیم بود.

مارکای اسپانیا با تصویری از مراسم جشن معارفه کیلیان امباپه تنها به استفاده از تیتر واو بسنده کرده و بیشتر با انتشار تصاویر معارفه شب گذشته به استقبال چشمگیر تماشاگران مادرید اشاره داشته است. مارکا در قسمت کوچکی از صفحه نخستش نوشته کیلیان امباپه در مراسم معارفه‌اش هواداران رئال مادرید را به وجد آورد. ستاره فرانسوی به خوبی اسپانیولی صحبت کرد و از اشتیاقش برای شروع کار در مادرید گفت.

آس دیگر روزنامه اسپانیا هم مانند مارکا با تصاویری متفاوت از مراسم معارف شب گذشته امباپه صفحه نخستش با تیتر میخواهم در سطح رئال مادرید رو به این انتقال بزرگ اختصاص داده است. عکس صفحه اول این روزنامه لحظه بوسیدن لوگوی باشگاه رئال توسط امباپه آن هم با تیتری از صحبت‌های این ستاره فرانسوی است. آس در صفحه اولش عنوان کرده کیلیان امباپه به صورت رسمی به هواداران رئال مادرید معرفی شد. ستاره فرانسوی معارفه بسیار خوبی داشت و ابراز امیدواری کرد به رئال برای موفقیت کمک کند.

موندو اسپانیا روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا بر خلاف سایر روزنامه‌های اسپانیا تیتر نخستش رو به قهرمانی اسپانیا و آرژانتین در رقابت‌های یورو و کوپا و درخشش یامال و مسی و تقابل آینده آنها اشاره کرده است. موندو با تیتر غرور بارسایی‌ها و تصویر مسیو یامال در صفحه نخستش نوشته لیونل مسی و یامین یامال این روز‌ها باعث غرور بارسایی‌ها شده‌اند. در فینالیسیما هم این دو مقابل هم قرار خواهند گرفت.

گاتزتای ایتالیا به نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان پرداخته و تصاویر از زلاتان ابراهیموویچ مدیر باشگاه میلان و فونسکا سرمربی جدید میلانی‌ها تیتر میلان واردونه رو برای صفحه نخستش انتخاب کرده. گاتزتا نوشته فونسکا درخواست جذب ستاره‌هایی مثل موراتا و ساماردژیچ را داده و هنوز باشگاه میلان نتوانسته این درخواست‌ها را عملی کند.

روزنامه‌های انگلیس، اما با توجه به شکست تلخی که در فینال یورو ۲۰۲۴ و قطع همکاری با سرمربیشون ساوت گیت صفحه نخستشون رو بیشتر به تصاویری از این سرمربی و گزینه‌های جانشینی احتمالی او اختصاص دادند.

تلگراف با تیتری به نقل از باشگاه نیوکاسل نوشته دستتان را از ادی هاو بکشید، به موضوع جانشین ساوتگیت روی نیمکت سه شیر‌ها اشاره کرده است. این روزنامه در صفحه نخستش با تصویر بزرگی از ساوتگیت نوشته باشگاه نیوکاسل بلافاصله پس از این که متوجه شد ادی هاو گزینه سرمربیگری انگلیس است، اولتیماتوم داد که این سرمربی را از دست نخواهد داد.

 استار هم به جدایی ساوت گیت از نیمکت سه شیر‌ها در صفحه اولش اشاره کرده و با تصویری بزرگ از این سرمربی تیتر من کت ام را بر می‌دارم از جدایی این سرمربی جوان سخن گفته. استار نوشته گرت ساوتگیت اعتراف کرد که دیگر جایی برای او روی نیمکت انگلیس نیست و از سرمربیگری سه شیر‌ها استعفا کرد.

در آخر اکیپ فرانسه هم به انتقال قرن فوتبال باشگاهی جهان و حضور کیلیان امباپه فرانسوی پس از مدت‌ها کش و قوس به رئال مادرید اشاره کرده. اکیپ با تصویری از چهره شاد امباپه چنین تیتری را برای این انتقال اختصاص داده و نوشته: حالا من پسری شاد هستم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.