سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی نانوایی‌های پدافندی در شهرستان‌های یزد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در شهرستان‌های بافق، اردکان و خاتم نسبت به راه اندازی نانوایی‌های پدافندی برای زمان قطعی گاز اقدام شده است.

محمدعلی حاتمی زاده  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: درباره مصوبات جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان افزود که سایر شهرستان‌ها نیز باید راه اندازی نانوایی پدافندی (دوگانه سوز) را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد شرکت حمل و نقل آرد نانوایی‌های استان، با بکارگیری خودرو‌های رزرو، نسبت به حمل بموقع آرد به شهرستان‌ها اقدام کند و فرمانداری‌ها نیز نهایت همکاری را در این زمینه بعمل آورند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: به منظور تامین به موقع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در زمان‌های خاص، پیش بینی‌های مصرف مازاد منطقه تا دو ماه آتی توسط فرمانداری‌ها تهیه و آرد مورد نیاز به موقع خرید و حمل شود.

وی اظهار داشت: با توجه به مصرف نان در ایام محرم و احتمال کاهش سهمیه بعضی از نانوایی‌ها در روز‌های آتی، مقرر شد اداره کل غله و فرمانداری‌های شهرستان‌ها موارد را رصد و چاره اندیشی کنند.

حاتمی زاده از تشکل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات نانوایی‌ها خبر داد و تصریح کرد: بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف، اتاق بازرگانی و تعزیرات حکومتی بازرسی باید ضمن تشدید بازرسی ها، تخلفات در زمینه تعطیل غیرمجاز، کم فروشی و اجبار به مصرف نان کنجدی یا تخمه ... را به حداقل برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.