سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی عوامل نزاع منجر به قتل در شهداد دستگیر شدند

رییس حوزه قضایی شهداد از دستگیری تمامی عوامل نزاع منجر به قتل در اندوهجرد خبر داد و گفت: قاتل فراری در بازداشت است.

محمد گنجعلی زاده  از دستگیری تمامی عوامل نزاع منجر به قتل در اندوهجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یک جوان ۳۷ ساله به دلیل ضربات چاقو به قتل رسیده است. 

وی در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در اندوهجرد، قاتل از صحنه فرار کرده بود که به همت فرماندهی انتظامی بخش شهداد و رده‌های تخصصی پلیس از جمله پلیس آگاهی، قاتل پس از ۴ روز، صبح امروز در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید:



وی ضمن تاکید بر این مطلب که فورا پس از وقوع قتل، دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل دخیل در نزاع و قاتل صادر شده است، یادآور شد: نیابت قضایی به منظور دستگیری قاتل نیز به شهرستان مربوطه ارسال شده است که باید از تلاش همکاران قضایی آن شهرستان برای دستگیری و انتقال متهم نیز قدردانی کرد.

رییس حوزه قضایی شهداد با اشاره به این مطلب که مقتول این پرونده در ابتدا به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است، تصریح کرد: علت اصلی این نزاع درگیری لفظی در بین ۲ جوان بوده است که متاسفانه عوامل این نزاع پس از پایان درگیری لفظی، به منزل مقتول رفته و در همان محل اقدام به ضرب و حرج وی با چاقو کرده اند که در نهایت منجر به مرگ وی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که تمامی عوامل این نزاع جوان هستند، تاکید کرد: آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از خشونت و توسعه سعه صدر در بین نوجوانان و جوانان می‌تواند از بروز چنین وقایعی در آینده جلوگیری کند.

این مقام قضایی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت در برابر اقدامات هنجارشکنانه‌ای که موجب سلب آرامش و آسایش مردم شود، می‌ایستد و با پشتیبانی قانونی از نیرو‌های امنیتی و انتظامی، اجازه نخواهد داد که امنیت عمومی جامعه خدشه دار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.