سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت حجت‌الاسلام علی‌اکبری در پی درگذشت امام جمعه بهشهر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی درگذشت امام جمعه شهرستان بهشهر را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در پی درگذشت امام جمعه بهشهر استان مازندران نوشت: با تأثر و تأسف فراوان خبر درگذشت سید بزرگوار و روحانی خدمتگزار حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر را دریافت کردم.

وی افزود: آن فقید سعید که برخاسته از خاندانی جلیل‌القدر بود، در طول زندگی تبلیغی و امامت جمعه در شهر‌های سرخ‌رود و بهشهر منشاء خدمات ارزشمندی گردید که انشاالله باقیات الصالحات ایشان خواهد بود. درگذشت ایشان در روز عاشورا و در هنگام اقامه عزای سید و سالار شهیدان افتخار ماندگار و انشاالله مغفرت واسعه و علّو درجات خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد: فقدان این فقید سعید را به همسر مکرمه و فرزندان بزرگوار و سایر وابستگان و علاقمندان ایشان خصوصاً روحانیت مکرم منطقه عالم پرور بهشهر و ائمه جمعه استان به ویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان شهید پرور مازندران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند علیم و رحیم برای ایشان رحمت واسعه الهی و حشر با شهدای کربلا و برای خانواده داغدار و علاقمندان این عزیز، صبر جمیل و اجر جزیل را تمنا می‌کنم.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر روز گذشته (سه‌شنبه) در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در یکی از روستا‌های بهشهر دچار عارضه قلبی شد و در بیمارستانی در شرق استان درگذشت.

منبع: ایرنا

برچسب ها: امام جمعه ، تسلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.