سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث شد

استاندار بوشهر گفت: احداث ۷۵ کیلومتر راه روستایی و اصلاح ۲۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ها خدمتی ماندگار از دولت سیزدهم در این استان است.

احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های حوزه راهسازی و راهداری استان بوشهر اظهارکرد : میزان اعتبارات حوزه راهداری استان بوشهر از سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در آغاز دولت سیزدهم به ۲۵ هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

وی با اشاره به مصوبات سفرهای دولت در حوزه راهداری افزود: در سفر اول رئیس جمهور۲۷۰ میلیارد ریال پروژه تصویب شد که اکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است .

استاندار بوشهر تصریح کرد: در سفر دوم نیز در سال ۱۴۰۱ نیز ۹ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه تصویب شد که اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به حمل ۲۷ میلیون تن بار و کالا در سه سال اخیر در استان بوشهر یادآور شد: به طور متوسط، سالانه ۹ میلیون تن جابه‌جا شده است.

محمدی‌زاده از جابجایی ۱۵ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد و گفت: به طور میانگین، سالانه ۵ میلیون مسافر جابه‌جا شده است.

وی ادامه داد:با افتتاح ۶ مجتمع خدمات رفاهی در استان بوشهر در دولت سیزدهم اکنون ۲۸ مجتمع در سطح جاده‌های این استان فعال است.

‌استاندار بوشهر افزود: اکنون میزان برخورداری روستاهای استان از راه ۹۸ درصد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.