سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر از اواخر هفته جاری تا اوایل هفته آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:استقرار توده هوای گرم و افزایش دما در روز پنجشنبه هفته جاری و از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق استان به جز مناطق مرتفع شمالی و شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی، تا اوایل هفته آینده نوسانات یک تا ۲ درجه‌ای دما در سطح استان قابل انتظار است و طی فردا پنجشنبه و روز‌های شنبه و یکشنبه وقوع دما‌های ۴۸ درجه و بالاتر در برخی از نقاط استان مورد انتظار خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین طی امروز سرعت وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی متوسط و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی در این مناطق وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز تا اواخر روز جمعه مواج است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۴۸.۴ و ایذه با ۲۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۷.۴ و حداقل ۳۲.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما تا ۵۰ درجه و بالاتر از اواخر هفته گذشته تا روز شنبه هفته جاری ۲ هشدار سطح قرمز صادر کرد و ادارات استان روز شنبه به علت گرمای هوا تعطیل اعلام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.