سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ اعتباری از چهارمحال و بختیاری به خزانه برگشت داده نشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته هیچ اعتباری از این استان به خزانه برگشت داده نشده است.

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست با شهرداران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت جذب اعتبارات تملک از سوی شهرداری‌ها در زمان مشخص اظهارداشت: فصل جذب اعتبارات تملک دارایی و همچنین انجام کار در چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط جوی محدود است به همین دلیل مسوولان نسبت به جذب اعتبارات برای سرعت بخشی در روند اجرای طرح‌ها باید اقدام جهادی داشته باشند.

وی با اشاره به اقدام‌های مهم شهرداران در خصوص بهبود مبلمان شهری اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت مبلمان شهری با توجه به تامین اعتبارات ارزش افزوده، تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها و قیر رایگان از سوی دولت، باید نهضت آسفالت در استان راه‌اندازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته گام‌های موثری در خصوص تامین اعتبارات، تامین تجهیزات و قیر رایگان شهرداری‌ها برداشته شد بر این اساس باید تحولی در خصوص معابر استان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: بهبود وضعیت معابر در کاهش تصادف‌های درون شهری تاثیرگذار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی دولت سیزدهم برای توسعه و تقویت فیبر نوری در استان‌ها گفت: تامین زیرساخت فیبرنوری فرصتی برای توسعه و پیشرفت استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تاکنون شهرداری‌ها همکاری مناسبی با اداره کل فناوری و ارتباطات استان داشته و این تعامل همچنان باید ادامه دار باشد.

حیدری همچنین بر ضرورت فعالیت منظم کارگروه‌های پسماند و کار گروه مدیریت حیوانات بدون صاحب به صورت منظم و اجرای دستورالعمل‌های موجود در این خصوص در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

وی در خصوص ورودی شهر‌های چهارمحال و بختیاری گفت: با یک برنامه‌ریزی اصولی امروز کار‌های خوبی در خصوص بهبود وضعیت ورودی شهر‌های استان انجام شده که باید ادامه یابد.

حیدری در خصوص نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری افزود: نهضت ملی مسکن از یادگاران شهید جمهور است که در زمان حاضر از روند پیشرفت خوبی برخوردار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به انبوه‌سازی مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در شهر‌های شهرکرد، بروجن و فرخشهر گفت: شهرداری‌ها در خصوص صدور پروانه، حل مشکل زمین در ۴۳ شهر استان تاکید کرد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب برای استان از محل اعتبارات سفر‌های استانی دولت افزود: تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی گلزار‌های شهدا از محل اعتبارات سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم در استان بود.

حیدری ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب گلزار‌های شهدا مهمترین مرکز فرهنگی برای ترویج فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی است که به خوبی در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی یکی دیگر از کار‌های مهم دولت سیزدهم را برطرف کردن تنش آبی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی امروز تنش آبی از شهر‌های بن، سفیددشت، بروجن، شهرکرد و بسیاری از شهر‌های استان برداشته شده است.

استاندار فعال شدن بسیاری از طرح‌های نیمه تمام و کاهش نرخ بیکاری استان از ۱۴ تا ۱۵ به هشت درصد را از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

حیدری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های و پاسخ محکم آنان به یاوهگویی‌های دشمن تقدیر کرد و گفت: دشمن از هر فرصتی برای تبدیل آن به تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

وی خستگی ناپذیری، مایوس نشدن، مردم‌داری و اخلاق مداری را از خصوصیت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری برضرورت تشدید انجام کار جهادی در استان تا آخرین روز خدمت تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.