سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸۴ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر سوران اختصاص یافت

رییس ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۴ تن قیر رایگان برای نخستین بار در سالجاری به شهرداری سوران بمنظور آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری این شهر اختصاص یافت.

سهیلا رضایی گفت: یکی از مشکلات بافت‌های فرسوده، وجود معابر خاکی و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق است بنابراین در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استاندارد‌های مطلوب اقدامات ویژه‌ای در این خصوص به عمل آمده است.
وی ادامه داد: در این راستا حدود ۱۸۴ تن قیر رایگان به شهرداری سوران برای آسفالت معابر مورد هدف بازآفرینی شهری آن اختصاص یافت تا شهرداری این شهر در برنامه زمان بندی معین معابر محلات قلعه بوک و کهنه ملک آن را در محدوده بافت فرسوده با جمعیت حدود ۶ هزار نفر آسفالت کند.
رئیس ستاد بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: قیر اختصاص یافته باید توسط شهرداری در محل‌های مصوب هدف استفاده شود که فاقد هر گونه آسفالت باشد.
وی با اشاره به استعلام از شهرداری‌ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذر‌های خاکی بافت فرسوده، افزود: پس از بارگذاری قرارداد و نقشه‌های معابر در سامانه سبا، دریافت تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت‌نامه از سوی شهرداری‌ها، حواله قیر توسط شرکت باز آفرینی شهری صادر می‌شود که در این زمینه محدوده‌های بافت فرسوده و سکونتگاه دارای اهمیت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.