سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس به شهرستان آباده سفر کرد

استاندار فارس به منظور بازدید از روند اجرایی پروژه نهضت ملی جهش مسکن شهر آباده و بازدید از شهرک صنعتی و مجتمع کارگاهی شهر ایزدخواست، به شهرستان آباده سفر کرد.

محمد هادی ایمانیه در قالب هشتاد و چهارمین سفر رسمی خود، وارد شهر ایزدخواست شهرستان آباده شد و مورد استقبال رسمی فرهاد سعدی فرماندار ویژه شهرستان و سایر مسئولین و مقامات محلی قرار گرفت.

 استاندار فارس در بدو ورود به شهر ایزدخواست، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان نظام جمهوری اسلامی ادای احترام می‌کند و پس از آن از شهرک صنعتی و مجتمع کارگاهی این شهر بازدید خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در سفر یک روزه خود، از قلعه باستانی ساسانی ایزدخواست بازدید می‌کند و پس از آن به شهر جهانی منبت، پ عزم می‌شود تا از پروژه نهضت ملی جهش مسکن شهر آباده بصورت میدانی بازدید کرده در جریان پیشرفت این طرح ملی قرار گیرد و پس از آن با حضور ایشان، بلوار سلمان فارسی این شهر رسما افتتاح خواهد شد.

 محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت می‌کند و همچنین با تعدادی از سرمایه گذاران، فعالان صنعتی و اقتصادی و تعدادی از مردم در قالب میز خدمت ملاقات می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.