سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعیت صلیب سرخ جهانی:

محدودیت‌های تل آویو در الخلیل زندگی را برای فلسطینیان غیرممکن کرده است

جمعیت صلیب سرخ جهانی از محدودیت‌های اعمال شده از سوی تل آویو در کرانه باختری به شدت انتقاد کرد.

توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تنها به مردم غزه خلاصه نمی‌شود بلکه اکنون شرایط برای فلسطینیان ساکن در کرانه باختری نیز به شدت پرتنش بوده و صهیونیست‌ها از تمامی ابزار‌هایی که در اختیار دارند برای اعمال فشار بر آنها استفاده می‌کنند.

به گزارش الجزیره، جمعیت صلیب سرخ جهانی امروز (سه شنبه) از محدودیت‌های اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شدت انتقاد کرد. 

این جمعیت در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: محدودیت‌های اعمال شده بر عبور و مرور از سوی مقامات صهیونیست در منطقه اچ ۲ (H۲) در شهر الخلیل در کرانه باختری باعث شده است دسترسی فلسطینیان به خدمات ضروری سخت و در برخی موارد غیرممکن شود. 

در ادامه این پیام آمده است: مقامات صهیونیست بیش از ۲۰ سال است که چنین محدودیت‌هایی را بر فلسطینیان ساکن کرانه باختری وضع کرده اند که باعث می‌شود آنها برای تامین نیاز‌های ابتدایی و دریافت خدمات ضروری خود برای ادامه حیات دچار مشکل شوند. 

منطقه اچ ۲ در شهر تاریخی الخلیل ۲۰ درصد از کرانه باختری را در بر می‌گیرد. در این منطقه ۷۰۰ شهرک نشین صهونیست به طور غیرقانونی ساکن بوده و تل آویو به منظور محافظت از آنها شدیدترین محدودیت‌ها را بر فلسطینیان اعمال می‌کند. اکنون ۳۵ هزار فلسطینی در منطقه اچ ۲ ساکن هستند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.