سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی طی یک حمله پهپادی یک موتورسیکلت را در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر حجم حملات هوایی خود به غزه و لبنان را افزایش داده است به طوری که علی رغم شعار‌ها برای رسیدن به توافق با حماس به منظور پایان بخشیدن به منازعه در غزه، به نظر می‌رسد مقامات تل آویو در سر سودای گسترش جنگ به سایر مناطق در خاورمیانه را دارند. 

به گزارش الجزیره، رسانه‌های لبنانی امروز (سه شنبه) گزارش دادند طی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ۲ تن زخمی شده اند. 

در این حمله، رژیم صهیونیستی از یک موشک هدایت شونده برای هدف قرار دادن یک موتورسیکلت در منطقه جنوب لبنان استفاده کرد که طی آن ۲ سرنشین این موتور مجروح شدند. 

هنوز هویت راکبان این موتورسیکلت که رژیم صهیونیستی کوشیده بود آنها را ترور کند، مشخص نشده است.

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی اقدام به ترور در خاک لبنان از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ می‌کند. تاکنون چندین مقام ارشد حزب الله لبنان در عملیات‌های تروریستی تل آویو در خاک این کشور به شهادت رسیده اند. 

با این حال، حزب الله لبنان تاکنون حملات گسترده‌ای به مواضع صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی، مزارع شبعا و بلندی‌های جولان اشغالی انجام داده و ضربات دردناکی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است. 

رژیم صهیونیستی از ترس حملات حزب الله ماه هاست بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین در مجاورت مرز لبنان را تخلیه کرده و تاکنون نتوانسته است مانع از ادامه حملات این جنبش شود. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.