سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو پس از ترور ناکام ترامپ:

نگرانم این اتفاق در اسرائیل تکرار شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور نافرجام ترامپ نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت که نگران تکرار آن در اراضی اشغالی است.

نتانیاهو در گفتگو با شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که در اینجا (سرزمین‌های اشغالی) نیز ترویج خشونت و ترور مقامات اعم از وزرا، نخست وزیر و اعضای خانواده اش وجود دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: این امر در سطح گسترده‌ای است که نه تنها هر روز بلکه هر ساعت می‌توان این امر را مشاهده کرد.

بنیامین نتانیاهو تصریح کرد: نمی‌توان باور کرد در اینجا نیز شعار‌هایی مانند «خائن»، «قاتل»، «باید به او نیز مثل چائوشسکو (رهبری حزب کمونیست رومانی که بعد ۲۵ سال زمامداری این کشور اعدام شد) پایان داد»، «شبیه موسولینی» و ... شنیده می‌شود که این امر کاملا غیر قابل قبول است.

نخست وزیر رژیم اشغالگر با اشاره به تحریک افکار عمومی صهیونیست‌ها علیه خانواده اش، گفت: این موضوع، فقط علیه من نیست. بلکه افراد خانواده ام را نیز هدف گرفته است و چپگرایان افراد و محققان خاصی را برای افشای موقعیت من می‌فرستند و در در رسانه ها، اظهار برائت و بی اطلاعی می‌کنند. سپس حماس می‌آید و می‌گوید که ما می‌دانیم کجا هستی و تو را خواهیم کشت.

بنیامین نتانیاهو با اشاره به تهدیداتی که علیه همسرش ساره مطرح شده است، گفت: برخی تهدیدات مبنی بر خشونت، تجاوز و ... یا افترا‌های متفاوتی در این زمینه وجود دارد.

اخیرا «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، پس از نشست اخیر کابینه این رژیم درباره تبلیغات و تحریک علیه نتانیاهو و خانواده و وزیران کابینه اش، از وی به شدت انتقاد کرده بود.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه در نشست فراکسیون حزبش «یش عتید» در کنست (پارلمان رژیم صهونیستی)، گفت: نتانیاهو، دو ساعت از وقت کابینه را برای بررسی موضوع تبلیغ و تحریک مخالفان علیه کابینه اش اختصاص داد. این در حالی است که مخالفان مذکور خواستار توافق برای تبادل اسرا هستند.

لاپید افزود: من هر گونه تحریک را مردود می‌دانم. تحریک ممنوع است، اما نتانیاهو قربانی نیست. وی بزدلی است که تظاهر به قربانی بودن می‌کند و هر نظامی بدون درجه‌ای در غزه بیش از او در معرض تهدید است.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نتانیاهو که همه رسانه‌های دولتی در اسرائیل را اختیار دارد، مظلوم نمایی و از کسانی گله می‌کند که علیه وی موضع گیری و انتقاد می‌کنند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: نتانیاهو ، ترامپ ، ترور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.