سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری: اسرائیل در حال شکست است

سرپرست وزارت خارجه ایران گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ با مقاومت منطقه در حال شکست است.

«علی باقری کنی» سرپرست وزارت خارجه ایران در مصاحبه با نشریه نیوزویک با اشاره به سیاست خارجه کشور بیان کرد: «ایران نسبت به از سرگیری مذاکرات با آمریکا به منظور احیای مشارکت متقابل در توافق هسته‌ای استقبال می‌کند، اما ما هم‌چنین قصد داریم روابط خود را با چین، روسیه و کشور‌های همسایه بیشتر تقویت کنیم.»

او که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک رفته، گفت که خواستار اقدامات بیشتر علیه رژیم صهیونیستی از جمله «استفاده احتمالی از زور» خواهد شد.

باقری در این مصاحبه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در جنگ با مقاومت منطقه در حال شکست است.

سرپرست وزارت خارجه ایران در ادامه عنوان کرد: «همانطور که اشاره کردید، مدتی پیش در کشورم حادثه تلخی را پشت سر گذاشتیم که در آن رئیس‌جمهور و برخی مقامات عالی‌رتبه دیگر از جمله وزیر خارجه به شهادت رسیدند؛ و این ضایعه بزرگی برای کشور و مردمم بود، اما حضور گسترده مردم ایران در مراسم خاکسپاری و ادای احترام به وزیر امور خارجه شهید امیرعبداللهیان و هم‌چنین رئیس‌جمهور، نشان از همبستگی و یکپارچگی بین ملت و دولت ایران بود؛ و در کمتر از ۵۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور، مردم ایران در انتخابات شرکت کردند و طی ۲ نوبت به شعب اخذ رای رفتند و رئیس جمهور منتخب را انتخاب کردند. ما معتقدیم که این اقدام نشان دهنده اعتماد بالایی است که کشور من به خود دارد. من بر این مسائل تاکید می‌کنم، زیرا اگر به منطقه ما نگاه کنید، می‌بینید که کشور‌هایی وجود دارند که در آنها انتخابات برگزار نمی‌شود. حتی در منطقه ما کشور‌هایی هم هستند که به‌رغم داشتن روند انتخابات، حدود سه سال است که رئیس‌جمهور وجود ندارد. بنابراین، ما معتقدیم که این اقدام جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در عین رقابت، مشارکت و شفافیت آشکار و امنیت در سطح بالا، ثابت کننده و نشان دهنده ثبات در کشور است.»

وی درباره اهداف سفر به نیویورک و شرکت در جلسه شورای امنیت افزود: «برگزاری انتخابات در کمتر از ۵۰ روز که همراه با امنیت کامل بود و هم‌چنین انتخاب آقای پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور منتخب کشورم، هر یک پیام‌ها و سیگنال‌های سازنده‌ای را برای ثبات و صلح منطقه‌ای و جهانی به دنبال داشته است؛ و ما بر این باوریم که اکنون زمان و نوبت سایر کشورهاست که نسبت به این تحولات مهم و سازنده‌ای که در جمهوری اسلامی ایران رخ داده، واکنش سازنده و مثبت نشان دهند. من این بار به منظور شرکت در ۲ جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه به نیویورک آمده‌ام. قرار است روز سه‌شنبه جلسه‌ای درباره چندجانبه‌گرایی و چهارشنبه در مورد فلسطین و تحولات غزه برگزار شود. مشارکت جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح در این ۲ نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، نشان دهنده اهمیتی است که جمهوری اسلامی ایران برای سازوکار‌های چندجانبه و نقش محوری سازمان ملل متحد قائل است.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۷ تير ۱۴۰۳
باقری؟!!
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۷ تير ۱۴۰۳
کجا در حال شکست است! 40 هزار نفر از مردم غزه رو نابود کردن از خواب و توهم بیرون بیایید اسراییل تا حماس رو نابود نکنه بیخیال این جنگ نمیشه
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۷ تير ۱۴۰۳
اسراییل هر روز داره هزار نفر شهید میکنه چجوری در حال شکسته
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ تير ۱۴۰۳
مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در مورد لغو تحریم ها نبوده است و 100درصد فقط دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است.
توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در مورد لغو تحریم ها نبوده است و 100 درصد فقط دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است.
برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که در مورد لغو تحریم ها نبوده است و 100 درصد فقط دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است.
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ تير ۱۴۰۳
رامکو کلید حل بحران غزه است امریکابعددیگر بخاطر منافعش درانتخابات که بنزین کمیاب نشود به اسراییل کمک نمی کند ووادر به اتش بس می کند
و این در حالی است که متأسفانه تحریم ها بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... بیشتر هم شده است چرا؟
۲۱:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه تحریم ها بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... بیشتر هم شده است چرا؟
اعتراف آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
۲۱:۳۷ ۲۶ تير ۱۴۰۳
اعتراف آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۳
اعتراف معاون جدید ترامپ: انگلیس اولین کشور اسلامی دارای سلاح هسته‌ای است!
برخی نظام‌های عربی جنایتکار به فلسطین خیانت می‌کنند
۲۰:۳۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
برخی نظام‌های عربی جنایتکار به فلسطین خیانت می‌کنند
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۶ تير ۱۴۰۳
دكتر جان اين حرف ها چي مي زني
٤٧ هزار نفر رو كشته و اين همه حمايت اشكار غرب و امريكا رو داره
بعد مي گي در حال شكست هست
شكست رو ظريف و امسال شما خورديد با اين ديپلماسي نه اين ها
مشهدی
۱۸:۲۷ ۲۶ تير ۱۴۰۳
اکر فکر میکنید طرف مقابل واقعا بفکر این است که حق ایران را بدهد سخت در اشتباه هستید … چند وقت دیکر ترامپ میاید و همان آش است و همان کاسه اکر بایدن هم انتخاب شود که خیلی بعید است اوضاع و احوال از این بهتر نمی‌شود …
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۶ تير ۱۴۰۳
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
۱۸:۰۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۸ تير ۱۴۰۳
اگر نمیخواهید مذاکره کنید نیاز به اقتصادی قوی دارید که با وضعیت اقتصادی فشل امروز ممکن نیست
مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند
۱۸:۰۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند. این مذاکره مشکلی را حل نخواهد کرد.
دشمنان به رهبری آمریکا علیه ایران دست به دست هم دادند. آنها می‌خواهند این انقلاب را نابود کنند؛ لذا باید آنها را بهتر بشناسیم.
خوشبختانه در این بین مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدار کننده خطاب به مردم و مسئولان اعلام می‌کنند. در مقام احصا توطئه‌های دشمنان به‌ ویژه آمریکا عربستان و اسرائیل نیستم که البته قابل احصا هم نیست.کم به ایران ضربه نزدند و کم خیانت نکردند. دیدید رئیس جمهور آمریکا چگونه هزاران بچه را از مادرانشان جدا کرد. آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، ماهیت آنها ظلم و ستم و جنایت است.
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند! مشکلی را حل نخواهد کرد. با تمام وجود باید از آمریکا متنفر و منزجر بود. او غیر از جنایت، کاری نکرده است. این کشور به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده است. روحیه انزجار از آمریکا و تنفر از او و ایادی‌اش نجات‌دهنده است. خدا گاهی به صورت اعجاز به داد بندگان می‌رسد. دیدید قوم موسی را چطور نجات داد؟ یا در جریان طبس چطور آمریکایی‌ها نابود شدند؟
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
اگر ایران سالانه هزار بار هم با آمریکا و هم اروپا مذاکره و گفت وگو کند و باز هم مشکل ایران با آمریکا و اروپا حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. پس پیگیری برجام و مذاکرات وین وغیره از سوی حسین امیرعبداللهیان باز هم غلط و اشتباه است.
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟
تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.
و این در حالی است که متأسفانه نسل‌کشی ملت فلسطین همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت جامعه جهانی بوده است
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
تصویب قطعنامه آژانس بین المللی اتمی به مدیریت تروییکای اروپایی عضو برجام و باز هم دیگر نمی تواند بر اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان سرپوش بگذارد.
در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور و هم از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
۱۷:۵۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی در حمله به مدرسه سازمان ملل، مدیرکل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال متهم کردن ایران است شرم آور و تاسف بار است.
اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است
ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۳
ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟
پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۳
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.

حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره برنامه هسته‌ای ایران را ندارند
۱۷:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره برنامه هسته‌ای ایران را ندارند
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۳
حزب‌الله 5000 موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است این خیلی کم است و این در حالی است که اسرائیل جنایتکار در این مدت 10 ماه بیش از 999 هزار موشک و پهپاد به سمت نوار غزه شلیک کرده است.
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۳
امیدواریم برنامه های اتمی ایران اینقدر ارزش داشته باشند که آمریکا و رژیم صهیونیستی برایش جلسه بگذارند به نظر نمیآید برنامه محدود و بسته اتمی ایران اینقدر پیچیده و خطرناک باشد
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۳
مسئولین دلسوز شما را به خدا خیلی به برجام نچسبید برجام طوری طراحی شده که اگر کامل اجرا شود ایران برای همیشه از انرژی هسته ای محروم خواهد شد و فقط یک ماکتی از هسته ای خواهیم داشت حتی از ان پی تی خارج نشویم باز همین فشارها همیشه خواهد بود نسل آینده ایران و شیعه را از داشتن قدرت هسته ای محروم نکنید
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۶ تير ۱۴۰۳
اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
آمریکا جنایتکار در سال 1397 از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد.
۱۷:۴۷ ۲۶ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.

سوال بنده این است که چرا آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکردند و هنوز هم همکاری می کنند. پس همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد صلح آمیزهسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.

پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند. مشکلات مردم ایران و کشور ایران از طریق مسیر مذاکرات حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است.
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۳
همانطور که شاهد بودیم برجام از روز اول نقض شد و در زمان ترامپ نیز رسماً برجام پاره شد و اروپا نیز از آن تبعیت کرد بنابراین در مجموع قطعنامه صادره از سوی غربی‌ها علیه ایران ارزشی ندارد.
در آستانه یک توافق در وین بودیم که حتی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز خواسته‌های ایران را منطقی خوانده بود، اما در لحظه آخر آمریکا عقب نشینی کرد، بنابراین اگر اروپا و آمریکا با این موضوع منطقی برخورد کنند موضوع به راحتی قابل حل است.
ایران وظیفه‌ای ندارد که فراتر از تعهدات ان‌پی‌تی عمل کند و تا حالا نیز هر کاری که انجام داده برای کاستن از اختلافات است. دنیا امروز تغییر کرده و برای همه نیز این موضوع مشهود است دیگر کشور‌های غربی در شرایط قبل نیستند و غرب تضعیف شده و در مقابل کشور‌هایی مثل ایران، چین، روسیه، هند و برزیل قدرتمند شده اند؛ بنابراین غربی‌ها باید واقع بینانه‌تر به دنیا، منطقه و ایران نگاه کنند و به یک توافق با ایران برسند که نتوانند مانند گذشته آن را زیر پا بگذارند.
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۳
فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است
ایران برنامه هسته‌ای خود را مطابق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و برنامه‌های ملی خود تنظیم می‌کند. برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است.
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۳
فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است سوال اینجاست پس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی غلط می کند قطعنامه‌های ضدایرانی صدور می کند
اروپایی‌ها در موضوع هسته‌ای ایران و برجام متهم اول و آخر هستند
۱۷:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۳
سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۳
تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۳
درپاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا جنایتکار
سوال بنده این است که پس چرا آمریکا جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا غرب جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
سوال بنده این است که پس چرا اسرائیل جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
آژانس حق بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد
۱۷:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۳
آژانس حق بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد
که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مجاز به بازرسی از تأسیسات و مراکز نظامی ایران نیست.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حق انجام بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد.
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی ۹۰ کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد
که رژیم صهیونیستی ۹۰کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد و آمریکا در هزینه کردن برای دستیابی به سلاح هسته‌ای در رتبه نخست ایستاده است.
که آمریکا با ۸۰ درصد هزینه در زمینه سلاح‌های هسته‌ای رتبه اول را دارد و هزینه‌های سالانه آن به ۵۱.۵ میلیارد دلار می‌رسد که بیشتر از مجموع سهم سایر کشور‌های مجهز به سلاح هسته‌ای است.
که اسرائیل ۹۰ کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد و در سال گذشته هزینه‌های تسلیحات هسته‌ای را ۲.۴ درصد افزایش داده و حجم هزینه‌های اسرائیل برای سلاح‌های هسته‌ای را سالانه به ۱.۱ میلیارد دلار رسانده است.
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا، کشورهای اروپایی و ناتو از اسفند ماه سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و... اوکراین را تامین می کنند چرا؟

آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد. اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.

رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
آمریکا جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار از سال 1360 تاکنون نماینده گروهک تروریستی منافقین در اروپا بوده است.
فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
پاریس از سال 1360 تاکنون مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی ومزدورانشان بوده است.
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
کشتار، قتل عام و نسل کشی بیش از 19 هزار کودک بی گناه در مدت 10 ماه در نوارغزه به دست اشغالگرانو در سایه سکوت بی شرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر شرم آور و تاسف بار است
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیر انسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار شهدای غزه به 39 هزار و 566 نفر رسید شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
بیانیه ضدایرانی گروه ۷؛ تکرار ادعاهای هسته ای علیه ایران همان نتیجه مذاکر بی مورد و مذاکره بی ارزش در این مدت 12 سال است و هم دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است.
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند
ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.

آمریکا عضو برجام نیست
ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل وفصل نشده است.

رییس‌جمهور روحانی: نمی‌گذاریم امریکا بدون پرداخت هزینه برجام را ترک کند
و این درحالی است که آمریکا در سال 1397 بدون پرداخت هزینه برجام و هم به صورت غیر قانونی برجام خارج شده است.
آمریکا با خروج از برجام منشور سازمان ملل را هم نقض کرده است.
استقبال ایران از سرگیری مذاکرات با آمریکا و 100 درصد باز هم غلط و اشتباه است.
۱۷:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۳
استقبال ایران از سرگیری مذاکرات با آمریکا و 100 درصد باز هم غلط و اشتباه است.
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۶ تير ۱۴۰۳
علی باقری کنی ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه هنوز هم از برجام درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام بی مورد و برجام ارزش است.