سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش اسکیت سرعت:

امیدوارم بتوانیم در مسابقات جهانی خوش بدرخشیم

امیر بهزادی بروجنی گفت: امیدوارم با کمک مسئولان ورزش نتایج مطلوبی را در مسابقات جهانی اسکیت سرعت در ایتالیا بگیریم.

امیر بهزادی بروجنی بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت و رکورددار ماده‌های استقامت کشورمان اظهار کرد: من یکی از ورزشکاران منتخب برای حضور در مسابقات جهانی اسکیت ایتالیا  هستم که این رقابت‌ها  در شهریور ماه برگزار می‌شود. خدا را شکر همه ورزشکاران وضعیت خوبی داشتند و تست‌های سطح بالا و سختی برگزار شد و همه ورزشکاران با تمام قوا حضور پیدا کردند و در شرایط خوبی قرار داشتند. طی ۴ مرحله تست اسامی نهایی مشخص شدند که توانستم در بین لیست نفرات نهایی باشم و ان شا الله با کمک وزارت ورزش و فدراسیون اسکیت بتوانیم اردو‌های خوبی را پشت سر بگذرانیم و با یک آمادگی بالا و نتایج مطلوب از مسابقات جهانی برگردیم.

او افزود: واقعا من  از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش خواهش می‌کنم  که رشته ورزشی اسکیت و ورزشکاران این رشته را بیشتر حمایت کنند. فدراسیون اسکیت در این ۲، ۳ سال اخیر زحمت کشیده و تلاش کرده است. اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی هانگژو بزرگترین کار فدراسیون اسکیت بود  که کار بزرگ و ارزشمندی بود. امسال هم برنامه ریزی دقیق و خوبی داشتند و جا دارد از هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت تشکر کنم و امیدوارم این فدراسیون  از سمت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیشتر حمایت شود تا بتوانیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم.

او در پایان گفت: امیدوارم که رئیس جمهور عزیزمان که به تازگی انتخاب شده است، یک وزیر ورزشی و کسی که برای ورزش دل بسوزاند انتخاب کند تا ورزش کشورمان به سمت موفقیت برود. امیدوارم ما هم اردو‌های خوبی پشت سربگذرانیم و بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو خوش بدرخشیم.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.