سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام دستگاه‌ها برای یافتن امیرحمزه در کوه‌های آهوران نیکشهر بسیج شده اند

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با خانواده امیر حمزه کودک ۹ ساله بلوچ که بیش از یک هفته قبل در کوه‌های این شهرستان مفقود شده بود دیدار و از نزدیک پیگیر روند جستجو شد و گفت: تمام دستگاه‌ها برای یافتن امیرحمزه بسیج شده اند.

سرهنگ محمدعلی لکزایی  اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر از همان دقایق اولیه که از مفقود شدن کودک ۹ ساله بلوچ مطلع شدند پرونده تشکیل و کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و چندین بار نیز به محل وقوع حادثه و محل زندگی خانواده این کودک بلوچ رفته اند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه دغدغه و نگرانی زیادی برای این موضوع وجود داشت و روز گذشته همراه تعدادی از ماموران انتظامی و در کنار دیگر دستگاه‌های امدادرسان برای یافتن امیرحمزه وارد منطقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: امیر حمزه تنها کودک بلوچ اهل نیکشهر نیست بلکه او فرزندی از این دیار است و همه ما نگرانیم و همه توان خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم این کودک را پیدا و به آغوش خانواده بازگردانیم.

فرماندار نیکشهر نیز  گفت: بیش از ۹ روز از مفقود شدن امیرحمزه کودک ۹ ساله در کوه‌های آهوران نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان می‌گذرد و جستجوی بیش از ۲۰۰ نفر نیروی مردمی و هلال احمر تا کنون به نتیجه نرسیده، اما همچنان به دنبال این کودک هستند.

مجیب حسنی افزود: تمام ظرفیت امدادی و هلال‌احمر این شهرستان برای یافتن امیرحمزه فولادی در کوه‌های آهوران بسیج شدند و از روز گذشته بالگرد هوایی نیز در حال جستجو است و علاوه بر آن سگ زنده یاب نیز بصورت زمینی کل محدوده کوهستانی از روستا توک متسنگ در بخش مرکزی تا روستای کهیری بخش آهوران را مورد بازدید قرار داده و امروز هم تجسس هوایی و زمینی نیز ادامه دارد.

برچسب ها: کودک گمشده ، فراجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.