سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلاف زن و شوهر بوکانی ۷ هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: ۷ هکتار از مزارع گندم این شهرستان در نزدیکی روستای جموغه در آتش سوخت.

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش‌سوزی در مزارع روستای جموغه این شهرستان روی داد و به گفته برخی شاهدان یک زن و شوهر بوکانی در نزدیکی این محل با هم اختلاف پیدا کرده بودند و در اقدامی عجیب ۷ هکتار از مزرعه گندم را آتش زدند.

وی اضافه کرد: یک تیم از ایستگاه شماره ۲ (میرآباد) آتش‌نشانی مهاباد به این منطقه اعزام شد و پس از چند ساعت تلاش توانستند شعله‌های آن را خاموش کرده و از گسترش آن به سایر مناطق جلوگیری کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از گردشگران، مسافران و روستاییان خواست در این فصل که به دلیل خشک شدن علوفه‌ها احتمال آتش سوزی در مراتع وجود دارد، هنگام برپایی آتش نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: خسارت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی از همکاری و همراهی جوامع محلی و دوستداران منابع طبیعی و محیط زیست با ماموران آتش‌نشانی در مهار آتش سوزی در مراتع و جنگل‌ها قدردانی کرد و گفت: اقدامات اولیه جوامع محلی برای مهار آتش سوزی در مراتع، قبل از رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی می‌تواند کمک زیادی برای ممانعت از گسترش آتش و مهار شعله‌های آن دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.