سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گالانت: مشکل اصلی توافق مبادله اسرا نتانیاهو است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ مانع امنیتی برای انعقاد توافق مبادله اسرا وجود ندارد و دستیابی به توافق با حماس از هرلحظه دیگری نزدیک‌تر شده است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با خانواده شماری از اسرای صهیونیست در نوار غزه اذعان کرد مانع اصلی بر سر دستیابی به توافق مبادله اسرا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، گالانت در ادامه تصریح کرد ارتش رژیم صهیونیستی، شاباک و موساد هیچ نوع اعتراضی با امضای توافق ندارند.

وی افزود: ما از هر لحظه دیگری به حصول توافق نزدیک‌تر هستیم.

گالانت همچنین گفت، باید از تمامی امکانات و اهرم‌ها برای اعمال فشار بر نتانیاهو پیش از سفرش به واشنگتن که هفته آتی انجام می‌شود استفاده کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما از هر زمان دیگری به امضای توافق نزدیک‌تر هستیم، اما خبری از امضای توافق نیست، اکنون اجماع کاملی بین ارتش اسرائیل، شاباک و موساد در مورد اینکه هیچ مانع امنیتی برای امضای توافق وجود ندارد، شکل گرفته است. 

در ماه مه گذشته، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، طرحی را برای دستیابی به توافق تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس و آتش‌بس در نوار غزه ارائه کرد.

این طرح شامل اصول اساسی معامله تبادل اسرا و بازگشت آرامش کامل در نوار غزه است که اساس مذاکرات حماس و این رژیم محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.