سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ۶ ساله ساخت‌وساز پس از دریافت پروانه ساختمانی

مهلت زمان ساخت‌وساز پس از دریافت پروانه ساختمانی به ۶ سال رسید.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طبق قانون وقتی پروانه ساخت‌وساز صادر می‌شود، در آن مهلتی برای ساخت‌وساز تعیین شده است، گفت: در حال حاضر یک مالک برای ساخت‌وساز شش سال فرصت دارد.


ابوالفضل قربانی با اشاره به اینکه پس از دریافت پروانه، مالک مجاز است که در مدت پنج سال ساختمان خود را بسازد و پایان کار دریافت کند افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، یک سال دیگر نیز به این زمان اضافه شده است و در حال حاضر یک مالک برای ساخت‌وساز شش سال زمان فرصت دارد.


وی تاکید کرد: در صورتی که شهروندان توانایی ساخت‌وساز ندارند، نباید نسبت به دریافت پروانه اقدام کنند تا با مشکل مواجه نشوند.


رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مالکان در گذشته می‌توانستند با شرایط راحت‌تر و بهتری پروانه دریافت کنند، اما در حال حاضر به‌دلیل تراکم جمعیت و مشکلات شهری، محدودیت‌های بیشتری اعمال شده گفت: شهرداری موظف است بر اساس زمان و مقررات جدید پروانه ساخت‌وساز صادر کند.


قربانی تاکید کرد: شهروندان با مراجعه به سایت شورای اسلامی شهر به نشانی shora.isfahan یا اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند از زمان‌های برگزاری کمیته‌های نظارتی شورای اسلامی شهر در مناطق مطلع شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.