سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای خون عزاداران حسینی در روز تاسوعا

با اجرای طرح نذر خون در روز تاسوعای حسینی ۹۷۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به پویش سراسری اهدای خون، فرهنگ حسینی و شعار " اهدای خون، فرهنگ حسینی نذر عاشقان" تعداد مراجعه کنندگان نذر خون در روز تاسوعا در استان اصفهان را هزار و ۱۷۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۷۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.


کیان دهراب پور دهراب پور ذخیره خون استان در زمان حال را ۲۵۱۸ واحد معادل دو و شش دهم  روز اعلام کرد.


او  با بیان اینکه هفت مرکز ثابت انتقال خون، برای جمع آوری خون عزاداران حسینی در روز عاشورای حسینی در استان اصفهان فعال است گفت: برنامه و ساعت کاری مراکز اهدای خون در هفت مرکز خواجو، خمینی شهر، کاشان، نجف آباد، شهرضا، خوانسار و گلپایگان اعلام شده است و این پویش و عمل خداپسندانه که با حضور و مبادرت مردم ایثارگر استان و نهادها، ادارات و سازمان‌ها انجام می‌شود تا پایان صفر ادامه دارد.


دهراب پور با تاکید بر اینکه نباید اهدای خون و نذر خون را فقط به مناسبت‌های خاص موکول کرد افزود: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است و مراکز خونگیری استان آمادگی دارند در این ایام، پذیرای اهداکنندگان در ۲ ماه عزاداری باشند.


مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز با هماهنگی روابط عمومی می‌توانند برای اهدای خون و نذر پویش حسینی به این مرکز مراجعه کنند.


استان اصفهان دارای پایگاه‌ها و مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر، گلپایگان و نایین و ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان شامل خواجو و عاشق اصفهانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.