سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس آگاهی هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان از دستگیری باند ۷ نفره سارقین اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران خوشناموند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در انبارها و مغازه ها برخی مناطق شهر هندیجان، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور كار کارکنان انتظامي اين فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: کارکنان آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های از محل سرقت‌ها و انجام اقدامات پليسی ۷ سارق که با ترفندهای خاص وارد اماکن خصوصی می شدند و اقدام به سرقت اموال موجود در انبار ها و مغازه ها میکردند را شناسايی و با هماهنگی مرجع قضائي در عملياتی ضربتی باند ۷ نفره سارقین را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان می‌گوید: از مخفیگاه سارقان تعداد اموال سرقتی از جمله تعداد ۱۸۰ دستگاه جاروبرقی، ۳ دستگاه یخچال، ۱۸ کارتن ظروف آشپزخانه، ۱۸۰ دستگاه جاروشارژی و ۱۸۰ دستگاه خردکن کشف شد.

سرهنگ خوشناموند افزود: متهمان پس از مواجهه با دلايل و مستندات پليس چاره‌ای جز بيان حقيقت نداشته و به ۴ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اماکن خصوصی اعتراف کردند.

او  با بیان اینکه متهمان پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار صادره راهی زندان شدند، از اصناف خواست از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و مغازه ها و همچنين از دوربین مداربسته استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.