سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیر اتباع سیستان و بلوچستان از پایانه مرزی ریمدان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان از پروژه های عمرانی پایانه مرزی ریمدان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در تاسوعا حسینی از پروژه های عمرانی پایانه مرزی ریمدان بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی در این بازدید عنوان کردند: این حضور سرزده متعاقب بازدید هفته گذشته از پروژه های مجموعه اداره کل پیرامون پروژه های عمرانی پایانه مرزی ریمدان ( تکمیل و تجهیز  و ساخت دو سوله ۷۲۰ متر مربع) صورت پذیرفته است .

منصور سعیدی توضیح داد: با عنایت به اینکه پیمانکار پروژه مذکور ، هفته گذشته قول مساعد پیرامون تداوم فعالیت ها به منظور  کاهش مدت زمان لازم تا بهره برداری پروژه مذکور را داده بودند لذا بازدید امروز به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه های عمرانی در پایانه مرزی ریمدان و دلگرمی تیم های مستقر در محل برنامه ریزی شد.

در این بازدید مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی ضمن استقبال از حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در منطقه از ظرفیت حضور ایشان به منظور در اختیار گذاشتن ماشین آلات مورد نیاز برای محوطه سازی های پروژه های مذکور از طریق شهرداری های منطقه استفاده کردند که مهندس بیجار ضمن گفتگو با شهرداران منطقه، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری را مکلف نمود تا نیاز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی را به دستگاه های مختلف حسب درخواست مرتفع نماید.

شایان ذکر است برابر دستور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مسئولان دفتر فنی و امور مالی این مجموعه از دو هفته گذشته به منظور نظارت فنی و تسهیل امور در محل مستقر بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.