سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رفع نواقص بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: هر چه سریع تر باید کمبود‌ها و نواقص بیمارستان ۹۶ تختخوابی امیرالمومنین(ع) ملایر رفع و تجهیز کامل آن انجام شود.

بهروز رحیمی در بازدید از روند اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر گفت: وزارت بهداشت نیز کمک‌های لازم را برای تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان دارد.

او گفت: بیمارستان امیرالمؤمنی (ع) ملایر یکی از طرح هاب مهم درمانی استان همدان است که با افتتاح آن شاهد افزایش قابل توجه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه خواهیم بود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورود خیرین به بخش سلامت و گام‌های بلند برای توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان را ستودنی خواند و ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش همه دست اندرکاران، بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسد.

رحیمی گفت: با افتتاح این بیمارستان مردم شهرستان ملایر و سایر مناطق استان می‌توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: هر چه سریع‌تر باید کمبود‌ها و نواقص بیمارستان ۹۶ تختخوابی امیرالمومنین (ع) ملایر رفع و تجهیز کامل آن انجام شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.