سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدی صدر تلاش برای ترور ترامپ را نشان‌دهنده دروغ غرب خواند

رهبر حزب صدر عراق در سخنانی تاکید کرد شلیک به ترامپ نشان داد آمریکا در اینکه یک ابرقدرت است، دروغ می‌گوید.

مقتدی صدر، رهبر جنبش صدر عراق روز دوشنبه تایید کرد که فلسطین و غزه ترفند‌های فریبنده غرب و دروغ‌ها و شعار‌های بشردوستانه، مدنی و ... آنها را افشا کرده اند.

براساس گزارش القدس العربی، صدر در توییتی با عنوان تلاش برای ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی ریاست جمهوری آمریکا نوشت: صرف نظر از اینکه این فیلم واقعی باشد یا کلیپی از قبل تهیه شده باشد، اتفاقی که افتاده نشان دهنده این است که آمریکا و ادعاهایش مبنی بر ابرقدرت بودن، پاسدار آزادی بودن، حامی اصلی دموکراسی بودن و انکار کننده خشونت است، چیزی نادرست است.

او افزود: این پیام روشنی است برای جوانان ما که به این فکر می‌کنند که آمریکا طرفدار صلح و حامی دموکراسی یا آزادی است، آگاه باشید که تمام اقدامات غرب دروغ است و هیچ اعتبار و شفافیتی ندارد.

صدر تصریح کرد: این سوءقصد چیزی نیست جز یک سری شواهد قانع کننده از دستکاری غرب در مغز جوانان عربی و اسلامی و کشور‌های جهان سوم، همانطور که در مناظره اخیر آنها (ترامپ و بایدن) همه چیز نشان داده شد.

شایان ذکر است که شنبه گذشته، ترامپ در حین سخنرانی در جریان گردهمایی انتخاباتی حامیانش در پنسیلوانیا مورد سوءقصد قرار گرفت. اف‌بی‌آی عامل تیراندازی ترامپ را توماس متیو کروکس ۲۰ ساله معرفی کرد، او در محل حادثه توسط ماموران سرویس مخفی کشته شد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.