سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به ۳۰۰ روستای اصفهان با تانکر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آبرسانی به ۳۰۰ روستای استان با تانکر انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  با بیان اینکه این استان شرایط اقلیمی خشک و نیمه خشک دارد و بیش از۸۰ درصد مساحت آن در شرایط خشکسالی است گفت: به همین دلیل در حال حاضر آب مورد نیاز بیش از ۳۰۰ روستای استان بدلیل نبود امکان تامین آب پایدار، از طریق آبرسانی سیار یا نصب تانکر ثابت در روستا‌ها تامین می‌شود.

منصور شیشه‌فروش افزود: با توجه به افزایش دما و شرایط افت فشار آب در برخی از نقاط شهری و روستایی، به عموم مردم ضرورت رعایت الگوی مصرف بهینه آب توصیه می‌شود.

او اضافه کرد: ضرورت رعایت الگوی مصرف بهینه به ادارات استان نیز ابلاغ و درخواست شده است تا با نصب لوازم کاهنده مصرف و احداث مخازن ذخیره، از هدر رفت آب جلوگیری شود.


شیشه‌فروش تاکید کرد: ادارات باید مصرف آب را از طریق نصب لوازم کاهنده مصرف، کنترل آبیاری فضای سبز با استفاده از روش‌های نوین آبیاری و آبیاری قطره‌ای و بارانی تا ۲۰ درصد کاهش دهند.

او تصریح کرد:  بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی موجب جلوگیری از هدررفت آب و صرفه‌جویی در تمام بخش‌های مصرف از جمله آشامیدنی، صنعت و فضای سبز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: به شهرداری‌ها نیز ابلاغ شده است تا سیستم‌های فضای سبز را به آبیاری قطره‌ای و بارانی مجهز کنند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.