سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 احتمالاً امروز منتشر خواهد شد

اگر اپل روند گذشته خود را تکرار کند، اولین نسخه بتا عمومی iOS 18 امروز (۲۵ تیر) منتشر خواهد شد.

اولین نسخه بتای iOS 18 بلافاصله پس از رویداد WWDC 2024 اپل برای توسعه‌دهندگان منتشر شد و تابه‌حال، غول فناوری سه نسخه بتای توسعه‌دهندگان از سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است که هرکدام از نسخه قبلی پایدارتر هستند. در حالی که انتظار می‌رود اپل هفته آینده آپدیت جدید iOS 18 و چهارمین نسخه بتای آن را منتشر کند، بسیاری از کاربران منتظر انتشار نسخه بتا عمومی iOS 18 هستند و اکنون در گزارشی گفته‌شده که طبق روندهای گذشته، احتمالاً اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 امروز برای آیفون منتشر خواهد شد.

وب‌سایت wccftech در گزارش خود می‌گوید که طی چند سال گذشته، اپل اولین نسخه بتا عمومی آپدیت iOS را پس از انتشار سومین نسخه از بتا توسعه‌دهندگان آن ارائه می‌کند. سومین نسخه بتای توسعه‌دهندگان iOS 18 هفته گذشته منتشر شد که این امر نشان می‌دهد، با زمان انتشار بتای عمومی آن فاصله چندان زیادی نداریم.

بنابراین اگر اپل روند گذشته خود را دنبال کند، به‌طور بالقوه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اولین نسخه بتا عمومی iOS 18 امروز منتشر شود.

iOS 18 آپدیت بزرگی است که ویژگی‌های جدید و تغییرات بصری زیادی را به سیستم عامل آیفون اضافه می‌کند. یکی از مهم‌ترین موارد اضافه‌شده به آن، Apple Intelligence و تجربه جدید سیری است که اوایل سال آینده در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.

باید اشاره کرد که این گمانه‌زنی‌ها تنها در صورتی درست است که اپل از روندهای گذشته پیروی کند، بنابراین هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی درباره زمان عرضه اولین نسخه بتا عمومی iOS 18 نظر داد. همچنین همانطور که گفتیم، iOS 18 آپدیت نسبتاً بزرگی است و باید دید که اپل برای انتشار نسخه بتا عمومی آن آمادگی دارد یا خیر.

در کنار iOS 18، انتظار می‌رود که اپل همچنین نسخه بتا عمومی سیستم‌عامل‌های watchOS 11 ،macOS 15 ،visionOS 2 ،tvOS 18 را نیز منتشر کند.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: اپل ، سیستم عاملios
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.