سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشان ملی سقا به استاندار فارس اهداء شد

همزمان با تاسوعای حسینی به پاس خدمات و تلاش‌های محمدهادی ایمانیه، به عنوان مدیر برتر دولتی در حوزه آبرسانی به شهر‌ها و روستاها، نشان ملی سقا از سوی سازمان بسیج مستضعفین کشور به وی اهدا شد.

همزمان با تاسوعای حسینی و در دیدار بسیج جامعه مهندسین با استاندار فارس، نشان ملی سقا به سبب اهتمام برای آبرسانی و محرومیت زدایی در آبرسانی به روستا‌ها به محمد هادی ایمانیه اهدا شد.

استاندار فارس در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، از حضرت عباس علیه السلام و حضرت علی اصغر علیه السلام به عنوان دو باب الحوائج حاضر در صحرای کربلا یاد کرد و گفت: شرایط امروز به نحوی است که یکی از حوائج مهم مردم، موضوع آب و تامین آن، برآورده شدن خواسته ایشان است.

 ایمانیه از تلاش و زحمات فعالان عرصه آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها تقدیر کرد و با اشاره به جایگاه والا، تاثیرگذار و گره گشای مجمع خیرین آبرسان و فرهنگ‌ساز حوزه آب، تصریح کرد: همه آورده‌های مردم در اقدامات عام المنفعه قطعاً برکت دارد پس باید به سمتی پیش برویم که فضا را از پرداخت‌های منحصراً نقدی به تامین تجهیزات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز و یا ترکیبی از کمک‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تغییر دهیم.

وی خواستار تقویت مجمع خیرین آبرسان استان شد و بر تسهیل راه‌های مشارکت مردم در این قبیل اقدامات تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی اقدامات خیرین و میزان مشارکت مردم باعث می‌شود سطح مشارکت افزایش یابد که این اقدام، به نوبه‌ی خود مهم و ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر فرهنگ عاشورایی مردم و عشق و علاقه به مقام حضرت عباس علیه السلام، افزود: همواره برای سقای کربلا در بین مردم جایگاه و ارزش والایی وجود داشته است و به تاسی از آن، میزان مشارکت مردم در طرح‌های آبرسانی قابل توجه است.

او بر ضرورت تکریم خیرین حوزه آبرسانی تاکید کرد و گفت: از هر فرد و شخصی که در حوزه آب اقدام خیر و عام المنفعه‌ای داشته تقدیر شود؛ در صورتی که وی در قید حیات نبود از بستگان ایشان قدردانی به عمل آید چرا که در این زمینه فرهنگ سازی می‌شود.

در پایان این دیدار نشان ملی سقا به همراه پرچم حرم حضرت عباس علیه السلام و لوح تقدیر سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به محمد هادی ایمانیه اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.