سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور تاییدیه حلال برای ۲۸۵ محصول سلامت‌محور

رئیس مرکز ملی تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو از صدور ۲۸۵ تاییدیه حلال برای محصولات سلامت محور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

حسین رستگار، رئیس مرکز ملی تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو گفت: بررسی ارزیابی و انجام آزمون فرآورده‌های سلامت محور به منظور صدور تاییدیه حلال به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی سلامت و اصالت کالا محسوب می‌شود.

وی از تدوین و تصویب دوره‌های آموزشی در حوزه صدور مجوز حلال خبر داد و افزود: ۲۶ دوره آموزشی و ۶۰ استاندارد به این منظور برای کارشناسان سازمان غذا و دارو در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

رئیس مرکز ملی تحقیقات حلال، دوره‌های آموزشی در حوزه اداره کل دارو و مواد تحت کنترل را شامل طراحی فرمولاسیون و ساخت اشکال مختلف فروآرده‌های دارویی، الزامات فنی در صنعت داروسازی، بازاریابی و اقتصاد دارو در صنعت داروسازی و اصول مستندسازی در صنعت داروسازی برشمرد.

به گفته وی، دوره‌های آموزشی در حوزه اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل شامل طراحی فرمولاسیون و ساخت اشکال فرآورده‌ها، بازاریابی در این صنعت و اصول مستندسازی در صنعت فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیر خشک برگزار شده است.

رستگار دوره‌های برگزار شده آموزشی اداره کل آرایشی و بهداشتی را نیز الزامات فنی در صنعت آرایشی و بهداشتی، طراحی فرمولاسیون در صنعت آرایشی بهداشتی و اصول مستندسازی در این صنعت دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.