سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین زمین برای متقاضیان مؤثر نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۳ برابر متقاضیان مؤثر تأمین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رسول عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۱ هزار و ۹۰۴ متقاضی مؤثر نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد که برای تمام این افراد زمین تأمین شده است.

وی اضافه کرد: اراضی تأمین شده در آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت بارگذاری ۱۴۳ هزار و ۳۰۳ واحد مسکونی را دارد.

عطائی گفت: برنامه تولید مسکن در آذربایجان‌غربی بر اساس برنامه چهار ساله ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد مسکونی بوده که در قالب‌های حمایتی شهری، روستایی، بازآفرینی شهری، خودمالکی و استیجاری اجرایی می‌شوند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بر اساس این آمار نیاز مسکن سالانه برای آذربایجان‌غربی ۵۰ هزار واحد است و متقاضیان پس از ثبت نام و احراز شرایط، نسبت به پرداخت وجه اولیه اقدام می‌کنند.

به گفته وی، این اداره کل آماده واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات‌فروشان و یا واگذاری به عنوان شهرک تخصصی صنف ضایعات فروشان بوده و درحال حاضر شناسایی زمین صورت گرفته است و پس از تعیین و تکلیف نهایی تأمین زمین، واگذاری انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.