سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرژانتین ۱ - ۰ کلمبیا/ دبل مسی و رفقا در قهرمانی کوپا آمریکا + فیلم

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی مقابل کلمبیا به قهرمانی در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴ دست یافت.

در جریان دیدار فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تیم‌های آرژانتین و کلمبیا مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند. حواشی بازی قبل از سوت شروع آن آغاز شد. به دلیل مشکل در سازماندهی هواداران داخل ورزشگاه و پشت در ماندن بخش زیادی از آن ها، این مسابقه با یک ساعت و ربع تاخیر (۰۴:۴۵ به وقت تهران) شروع شد.  

نیمه اول این بازی علی رغم داشتن چندین موقعیت خوب توسط ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

در نیمه دوم ۲ تیم هجومی بازی را آغاز کردند و در دقیقه ۶۶ لیونل مسی به دلیل مصدومیت و با چشمانی اشکبار از بازی خارج شد تا آرژانتین مهره‌ای ارزشمند را از دست بدهد و بازی در وقت‌های قانونی نیز با تساوی بدون گل پیگیری شد.

در دقیقه ۱۱۲ وقت‌های اضافه لائوتارو مارتینز با جووانی لو سلسو در موقعیت بی نظیری قرار گرفت و نیز نهایت استفاده را از این فرصت برد و دروازه کلمبیا را باز کرد. در ادامه کلمبیا چیزی برای از دست دادن نداشت حملات زیادی روی دروازه آرژانتین ترتیب داد که هیچکدان مثمرثمر واقع نشدند.

آرژانتین با پیروزی ۱ - صفر مقابل کلمبیا به روند شکست‌ناپذیری این تیم پس از ۲۸ بازی خاتمه بخشید و برای دومین بار متوالی، قهرمان کوپا آمریکا لقب گرفت. آلبی سلسته حالا با شانزده قهرمانی، بالاتر از اروگوئه (۱۵ قهرمانی) به تنهایی پرافتخارترین تیم قاره است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.