سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور برزیل:

جهان نباید در برابر قتل عام بی پایان فلسطینیان سکوت کند

رئیس جمهور برزیل با حمایت از فلسطینیان، خواستار استقرار آتش بس فوری در غزه شد.

 الجزیره گزارش داد، لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل بار دیگر به صورت آشکار از اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرد.

بر این اساس، داسیلوا در بیانیه‌ای در این باره گفت: ما به شدت حملات اسرائیل به جنوب غزه را محکوم می‌کنیم. جهان نباید در برابر این قتل عام بی پایان سکوت کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بمباران اخیر در غزه که جان صد‌ها انسان بی گناه را گرفت از دید برزیل غیرقابل پذیرش است. این مسئله رعب آور است که ما شاهد ادامه تنبیه جمعی فلسطینیان از سوی اسرائیل هستیم.

رئیس جمهور برزیل با اشاره به تلفات سنگین و خسارات گسترده این جنگ، خاطر نشان کرد: ده‌ها هزار انسان تاکنون در جنگ غزه کشته شده‌اند. بسیاری از این غیرنظامیان در اماکنی پناه گرفته بودند که تل آویو پیش‌تر آنجا را منطقه امن اعلام کرده بود.

در پایان این بیانیه آمده است: ما رهبران جهان دموکراتیک نمی‌توانیم در برابر جنایات و قتل عام رخ داده علیه فلسطینیان سکوت کنیم.

برزیل از جمله کشور‌هایی است که از زمان آغاز جنگ غزه از غیرنظامیان فلسطینی حمایت کرده و خواستار استقرار آتش بس فوری در این باریکه شده است. با این حال، مقامات صهیونیست توجهی به درخواست‌های جامعه جهانی برای پایان بخشیدن به نسل کشی فلسطینیان نمی‌کند.

برچسب ها: برزیل ، آتش بس غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.