سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوستن دو ملی پوش والیبال به گیتی پسند اصفهان

دو ملی پوش والیبال به گیتی پسند اصفهان پیوستند.

بنابر اعلام باشگاه گیتی پسند«علیرضا مباشری» و «مهدی بیاتی» دو ملی پوش والیبال تیم‌های ملی بزرگسالان و امیدایران پس از  مذاکرات انجام شده با مدیران گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به جمع شاگردان سعید عقیلی پیوستند.

علیرضا مباشری بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران متولد اصفهان و در پست قدرتی زن فعالیت می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران و همچنین کسب متعدد قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

حضور در باشگاه‌های بانک سرمایه، فولاد سیرجان، سپاهان، گل گهر، ایفا سرام و قهرمانی آسیا با تیم خاتم اردکان از دیگر سوابق این بازیکن  است.

مهدی بیاتی نیز بازیکن ۲۰ اصفهانی با ۲۰۴ سانتی متر قد سابقه حضور در تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان را در لیگ برتر و همچنین حضور در تیم ملی جوانان ایران در پست سرعتی زن در کارنامه دارد.

 پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد (هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شده و موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادر ملو اردکان، عرفان جلالی نژاد قدرتی زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان  و امیر حسین خانی بازیکن فصل قبل هورسان رامسر نیز به این تیم اضافه شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.